Biodata Profil Aina Idola Kecil 5
Nama sebenar: Aina Khairunnisa bt Razali
Nama glamor: Aina
Umur: 11 tahun
Asal: Simpang Durian, Negeri Sembilan

Harapan:
Saya ingin menjadi Juara Idola Kecil 5 dan gunakan duit tersebut untuk masa depan dan membantu ibu bapa saya.

Idola:
Dato’ Siti Nurhaliza, Ziana Zain

Pencapaian:
Saya menjuarai Bintang Kecil 2011 dan menjadi naib juara pada tahun 2012 di Peringkat Zon. Saya mendapat 5A dalam peperiksaan akhir tahun dan mendapat tempat pertama dalam kelas.

Gambar Aina Idola Kecil 5

Profil Aina Idola Kecil 5

Aina Idola Kecil 5 biodata

47 ulasan:

  1. aina awak cantik dan suara awak merdu.

    BalasPadam
  2. so comel..good luck ok.. :)

    BalasPadam
  3. Sya nk awk juara idola kecil 5,,,,good luck

    BalasPadam
  4. good luck aina <3

    BalasPadam
  5. Hai,Aina.Semalam awak buat persembahan yang cukup bagus.Saye suke gaye awak,suare awak dan STYLE awak.Buat yang terbaik lepas ni ok....ALL THE BEST TO YOU...

    BalasPadam
  6. Aina awak nie comel lah!kalau awak jadi adik saya!saya dah cubit2 pipi awak sbb comel sangat!hehe!nie darjah brape nie? nak tgok awak masok final!suara adik sedap sangat!kalau x dpat jadi juara idola kecil 5 nie masok final pon x pew!janji dpat masok final okey!

    BalasPadam
  7. aina akak harap aina terima permintaan rakan kat fb untok akak!

    BalasPadam
  8. awak dan ben sangat cute

    BalasPadam
  9. awak punya suara cute sama dengan ben

    BalasPadam
  10. aina awak punya suara sedap dan good luck for your.

    BalasPadam
  11. aina awak buat betul -betul tau bagi masuk ke final saya peminat awak ok .good luck ;sura dah ok naikkan persesi suara

    BalasPadam
  12. Aina,you sooooo cute like baby.Saya suka suara awak yang merdu tuu...GoOd LuCk FoR yOu...

    BalasPadam
  13. Aina,saya harap semoga awak berjaya dalam I.K.Good For You,Si Cantik...

    BalasPadam
  14. Buat yang terbaik pada malam konsert hingga ke final.

    BalasPadam
  15. Aina,awak cutelah kalau pakai STYLE tudung macam tu...cantik.SAYA SUKA-SAYA SUKA.

    BalasPadam
  16. Aina,suara awak merdulah...sudikah awak nak berkawan dengan awak?

    BalasPadam
  17. aina ada pape ker dengan ben ?? hihi , korang berdua ciut miut sangat3 tau ! geram rase nyer !! ehe , pap0m , hope lucky f0r you aina and ben !! arap b0leh pergi jauh .! aminnnnn ,..,

    BalasPadam
  18. aina saya farah nur qamarina kalau awak nk tahu saya siapa tolong call saya 0145300268 kalau awak call saya .saya akan hantar gambar saya kat awak ye semalam saya mimpi awak jadi kawan saya.

    BalasPadam
  19. ainnnnnnnnnnnnnnnna so cute HaRAP LAH awak dapat hingga final

    BalasPadam
  20. aina saya suka awak

    BalasPadam
  21. aina awk nie comellah papepun good luck k.....

    BalasPadam
  22. sy bukanla nak mengate aina tapi aina tak sesuai sangat ngan ben.

    BalasPadam
  23. aina sy just nak ckp yg awk ni x sesuai sangat ngan ben.sedar la diri tu sikit awk fikir awk pakai tudung,awk dah cukup baikla.cermin la diri tu sikit jangan nak mengedik sangat.awk ni nak tunjuk at ben yg awk ni baikla konon,tapi x just nak mengedik je .awk memeng x layak ngan ben dan ben pun sebenarnye x suke ngan awk jadi x payah nak mengedik and belagak sangat faham.kawan je pun jadi x payah nak belegak sangat sangat la.dasar x sedar diri,mengedik and belagak je tahu.

    BalasPadam
  24. Hai,Aina.Awaklah yang terbaik.Suara awak merdulah...saya suka suara awak.Aina,awak memang sesuai sangat dengan Ben.Saya auka tengok persembahan awak dengan Ben.Macam sepadan pula saya tengok...buat yang terbaik...

    BalasPadam
  25. X pyh komen la klau stakt nk mngate org.,
    Pepe pn arp ainaa b'jye

    BalasPadam
  26. Assalam Aina...bagi sye,awk ni cute n cantik...umur awk same ngan sye...sye minat awk...awk pandai...sye suka kwn ngan org yg pandai mcm awk..harap awk bace sye punya ulasan.

    BalasPadam
  27. walaupun aina nmpk ssuai dgn ben tp jgnlah rpt sgt gan dyee.........

    BalasPadam
  28. sy rasa kn ben x ssuai laaaaaaa gan aina.ben ssuai gan marsha laaa sy rsa.lgpon sy nmpk ben cam ske jew kt marsha....

    BalasPadam
  29. tolong ckp kat ada orang suka dia

    BalasPadam
  30. NURHANIS BINTI MOHAMAD NAZRI (^^) (**)<@@>21 Disember 2012 pada 6:22 PTG

    AINA AWAK COMEL LA MASA WAK REP BEN DULU SEDAP LA MERDU SANGAT SUARA AWAK SAYE SANGAT SUKA DENGAN PENAMPILAN AWAK................SAYE JADIIIIIIIIII KAWANNNNNNNNNNNN AWAKKKKKKKKKK BOLEH TAK

    BalasPadam
  31. Aina awak cantik tpi awak dh kuar tpi tk pe bkn rezeki awak pon mungkin awak ade rezeki dalam bidang lain ke????

    BalasPadam
  32. aina,walaupun awk dh terkeluar saye harap awk akn berjaye diluar sana...

    BalasPadam
  33. assalam aina,akak nak tanya sikit boleh? aina ngan ben ada pape ke? korang mmg sepadan. akak doakan semoga korang ada jodoh. aina da kakak angkat tak? kalau boleh akak nak jadikan aina adik angkat akak. hope sudi terima akak. akak doakn smoga jodoh ben dan aina kekal lama hendaknya. semoga korang dapat 5A dlm upsr.

    BalasPadam
  34. boleh x jangan jelez bile aina dekat dengan ben korang memang x sesuai dengan ben yg sesuai tu ialah aina so jgn nak tulis kat sini yg diaorang x sesuai dasar mulut x da insyuren... just sape yg ckp aina gedik tu sedar lah sikit mcm diri dia x gedik n blagak.. sebernanya awk jelez kan aina rapat dengan ben...x yah lah jelez diaorang cuma kawan n kalau diaorang dah jadi makwe n pakwe pun sweet gak... dia orang dah suka sama suka jgn gangu hidup diaorang... klu korang mengate pasal aina korang yg dosa bukan aina sbb aina x tengok pun yg korang balas just korang fhm2x lah sikit....

    BalasPadam
  35. Btul pew yg dy ckp.. biarlh ben kapel ng aina, pompuan laen jgn jelez larr., korang xyah laa nk kcau hdup owg laen, just stay kt hdup korang jee.., aq stuju sgt dy kapel ng aina, bkan pew just tkut dy ambik 'Darling' aq.. KPD BENLADEN, AWAS KLAU KAU KAPEL NG MAKWE AQ ''DARLING"..!!! Psanan iny dtuju khas utk kau ben...

    BalasPadam
  36. just kw mmg jelez ke ben ngan darling.. tapi kn masa ben nyayi lagu babak cinta bukan ke dia dengan darling sambil pegang2x plk tu tak pe kan aina dah kuar jadi ben sweet ngan darling..

    BalasPadam
  37. Tuhh kt ats stage jee, dy dpaksa n trpksa utk pgang tgn si ben tu...

    BalasPadam
  38. kalau kw bercinta ngan darling nape kw x mintx je no tel darling..

    BalasPadam
  39. Dy mlazz nk minx kott...

    BalasPadam
  40. Aq skong kao., dy pom crdik gk, lau dy minx pom xkn darling nk bg....

    BalasPadam
  41. ha'ah bb darling takut nanty abah dy marah..

    BalasPadam
  42. hem,aina khairunnisa binti razali,,,,nama saya pon nur aina khairunnisa binti razaly jugak,,,dapat 5a jugak masa upsr...saya pon pakai tudung gak...saya pon minat nyanyi..hahaha...memg serupalah

    BalasPadam

 
DISCLAIMER: BUZZERA TIDAK BERTANGGUNGJAWAB TERHADAP SEBARANG KEROSAKAN YANG DI ALAMI PENGGUNA KERANA MENGGUNAKAN MAKLUMAT DALAM LAMAN WEB INI.

Buzzera - Berita Hiburan Malaysia © 2015. All Rights Reserved. Powered by Blogger
Top