Biodata Profil Ben Idola Kecil 5

Nama penuh: Muhammad Benladen Bin Munshi Shaihan
Nama glamor: Ben
Umur: 11 tahun
Asal: Johor Bahru

Harapan:
Saya ingin ke konsert Justin Bieber dan ingin menjadi juara Idola Kecil Musim ke-5. Jika saya menang, kemenangan itu adalah hadiah untuk ibu bapa saya.

Idola:
Justin Bieber, Bruno Mars, Zizan Razak dan Najwa Latif

Pencapaian:
Pernah membuat konsert bersama Dentyne-Terrar-Ok. Selain itu, saya juga menyertai sukan olah raga dan pernah mendapat pingat gangsa. 

Gambar foto Ben Idola Kecil 5


Biodata Profil Ben Idola Kecil 5

214 ulasan:

  1. ben awak handsome sangatttttttt.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hensem sangat ben i love u ben

      Padam
    2. No tel bape ben nk friend jer

      Padam
    3. Nk jadi girlfriend pun boleh....

      Padam
    4. Ben your are the best .... You lagi hensem dari ex boyfriend saye... Walau mcam mne pun you are the best in my life... Saye x akan lupakan awak 4 ever away.... Love you

      Padam
  2. ben rumah awk kat mne, sbb saya duduk jb juga. saya duduk kat taman perling.

    BalasPadam
  3. cmart ben. harap2 ben menang eap!

    BalasPadam
  4. Hermm ... So cute :) Pinjam crmin mata ? Ehehe :) Ben ! awq ni stylo n cute gakk .. Niy facebook ite ,,#http://www.facebook.com/?q=#/anis.zafirahgreyson?ref=tn_tnmn hope .. awk boleh add :) Bye ! Awk kna juara tau . Kalau x , siap awk yee.. Just joking :D Bye !Ite pon drjah 5 ngan awkk :D

    BalasPadam
  5. cute bOyz !! Minat Justin Bieber ?? Mee TOO !! .. :D , do the best,dear ! hope u can go to final and be a winner !!
    do the best to the next consert, ok ? !
    i always support u BEN BELIEBER !!! n smile always, ok ? :)

    BalasPadam
  6. ben comelll gler-2 arh !!! geram nak tubit-2 pp too !! papOm kenE jadi juara garp ! Leyh ??? haha, kidding jer ben ! teroskan style ben too !! kitowang minat and shuke same ben !! bergaya selalu desh? ! Ben Belieber !! caiyOOk-2 !!

    BalasPadam
  7. kacaklah hennnnnnnnnnnnnnnnnn

    BalasPadam
  8. Eeeee.... Cute Nye you ni..... eeew..mcm nk cubit2 you punye pipi :)

    BalasPadam
  9. GiLer buDax nim !!! CUteX100 nap MamPOs r !!! ben terbaeekk r !!! arap-2 BEN JADI JUARA !! STYLO BRO !!!

    BalasPadam
  10. cayalah ben wat persembahan!

    BalasPadam
  11. ben hebat.....sgt comel!

    BalasPadam
  12. Ben saya harap awk dpt mng dlm ik lima ni...i always pray the beszt for you.....bust btol2 yea





    by:aqilah (johor)

    BalasPadam
  13. ben adik sepupu saya suka kat awak dia asik tengok awak punye persembahan jeeee dia x nak persembahan lain....

    BalasPadam
  14. ben saye rase awk tersingkir sbb darling shah lebih mantoppp dari awk...
    awk saye tengok terlebih cover kot tlg jgn cover hencem sgt k jgn perasan...
    jgn lebih2...

    BalasPadam
  15. Sayer x suker justin bibir besar sebab dia suker israel..saya suker boboi sebab dieorg sokong pelestine.. mari kiter sama2 jgn sokong bibir YuYu dah..yeaahhhh

    BalasPadam
  16. ben awak ni comella
    good luck 4 yo sing

    BalasPadam
  17. Hai,Ben.Semalam awak buat persembahan yang cukup bagus.Saye suka gaye awak,suare awak dan STYLE awak.Buat yang terbaik lepas ni ok....ALL THE BEST TO YOU...

    BalasPadam
  18. lain kali ajar saye tau macam mane nak jadi hip-hop

    BalasPadam
  19. ben cute n nsem g2 ..
    btw good luck ..

    BalasPadam
  20. ben comella saye nak mintak awak ajar saye jadi hip-hop tau hehe

    BalasPadam
  21. ben awk ni cute la....cute sgt2...sy hrp smoga awk berjaya dlm idola kecil 5....

    BalasPadam
  22. terbaiklah ben!!!
    hope awk jadi juara idola kecil 5

    BalasPadam
  23. Sy3 s0k0ng 4wak b3n.......Ccut3...sangaTTT.....:)))

    BalasPadam
  24. ben cute!good luck ben!

    BalasPadam
  25. awak ini comel dan cute gila

    BalasPadam
  26. salam ben,awk ni cute la..bkn cute je tapi hensem ..sye harap awk dpt buat yng terbaikuntuk konsert yg akan dtg...sye harap awk accept sye at FACEBOOK..^_^.sye akan doakan untok awk..DO ALL THE BEST.

    BalasPadam
  27. ben saya nak nombor telefon

    BalasPadam
  28. awak buat yang terbaik tau bagi masuk finel

    BalasPadam
  29. Ben awak nie cute laa ;D buat yang terbaik tau , harap awak dapat masuk final :D

    BalasPadam
  30. ben mmg cute and encem

    BalasPadam
  31. Ben , semard + style + cute ! awesOme , hOpe ben sampai ke final kOnsert IK5 , .
    justin Bieber , ? haha , saye syuke-2 , ! hehe , BEN COMEIY ,Ben Belieber ! :D

    BalasPadam
  32. saya berharap awak dapat ke final

    BalasPadam
  33. saya harap awak sampai ke final

    BalasPadam
  34. ben awak handsome sangattttttttt.

    BalasPadam
  35. ben awak handsome la. Awak sesuai dengan aina.

    BalasPadam
  36. ben akak aliyah doakan awak ke final

    BalasPadam
  37. ben saya berharap awak ke final. daripada nisha

    BalasPadam
  38. Asslm,hai Ben walaupn awk ni kcil orgnye but you ni handsomalh N berbakat,awk tggl kat JBkn kte pn same. Sye berdoa agar Ben dpt mnjadi juara N dpt 5A dlm UPSR. Kte pun abik UPSR thn (2013). Semoga Ben mnjadi juara Idola Kecil 5 N dpt 5A dlm UPSR.GOOD LUCK BEN N DO ALL THE BEST.

    BalasPadam
  39. Hai Ben awk ni berbkat,cute N hensem tau.Awk tggl kat Johorkn samela dgn sye. Iza doakn agar awk dpt jadi juara N dpt 5A dlm UPSR. N doakn sye juga dpt 5A dlm UPSR (2013).Sye pasti awk dpt msk final N jadi juara IDOLA KECIL 5 N dpt 5A dlm UPSR. GOOD LUCK BEN N DO ALL THE BEST OK.
    D.pada:PEMINAT SETIAMU IZA.

    BalasPadam
  40. Ben ni gay sebenarnya...

    BalasPadam
  41. Ben !!!! i love u !!!! best sangat2 ben perfom time konsert ke-4 !!! arap2 week akan datang ben perfom lagi MANTOOPP ! Yup?! shuke tengok ben ..!! ada sytle, hensem pulak tuh,cute lagi!! he,
    :-)

    ALWAYS SUPPORT YOU !! <3

    BalasPadam
  42. ben I LOVE u .terlebih dahulu saya nak mengucapkan taniah sebab suara u sedap .Tapi awak dengan Aina so ; cute gila couple la dengan dia ok la Ben sampai di sini sahaja.bye;bye;bye. I LOVE SO MUNCH GOOD LUCK.

    BalasPadam
  43. ou my .. Ben , awk minat Justin Bieber jgak ke ? sy pn .. sy hrp awk dpt ke final & menang .. Ben , do the best .. try to focus for this .. I LIKE YOU ..

    BalasPadam
  44. Do the best Ben!!!!!!!!!!!!!

    BalasPadam
  45. ben lagi hensem drpd pakwe saye......saye nak awak kapel ngan tisya sbb die pon comel...hehehehe..smoga awak dpt jadi juara good luck..i love u..

    BalasPadam
  46. ben bertuahnye awak hensem gilerrr..no pon awak bape...smart and cool your style.... cayalaa

    BalasPadam
  47. BEN you are so cute

    BalasPadam
  48. BEN BUAT YG TERBAIK...SY TETEP SOKONG BEN.......^_^

    BalasPadam
  49. cute and handsome boy

    BalasPadam
  50. ben kenape awak handsome sangat ? saye rase macam nak jadikan awak my boy friend je .. tapi mesti awak dah ade gf kan? hehe .. ben nak no phone ? boleh x ?

    BalasPadam
  51. ben , nak gambar!!!!boleh x ?

    BalasPadam
  52. ben omor kite same laa

    BalasPadam
  53. bennnnnn why you are so handsome?

    BalasPadam
  54. ben juaraaa! tiada sesiape yang boleyh ambik tempat pertame tu kecuali MUHAMMAD BENLADIN okay .. harap maklum

    BalasPadam
  55. MUHAMMAD BENLADEN JUARA!!MUHAMMAD BENLADIN JUARAA!!!!MUHAMMAD BENLADEN JUARAAA!!!

    BalasPadam
  56. Ben,awak terlalu ramai peminat sampai saya tak tahu nak cakap apa...You are so cute and so handsome like justin bieber.Semoga awak berjaya dalam I.K dan dapat 5A macam Farra.Buat yang terbaik n GoOd LuCk FoR yOu...I LUV U,GUYS.

    BalasPadam
  57. BEN BELIEBER HENSEM , BAKAL JADI JUARA IDOLA KECIL 5 .. in shaa Allaah :)

    BalasPadam
  58. Buat yang terbaik padan malam hingga ke final.

    BalasPadam
  59. ben terbaik laa malam ni .. tapi kene jage penafasan tu .. ok .. GUD LUCK FOR YOU BEN

    BalasPadam
  60. BENNNNNNNN jom kapel!!!!haha .. just joking :-D

    BalasPadam
  61. MUHAMMAD BENLADEN TERBAIKKKK , NYANYI PUNG SEDAP TAPI PENAFASAN TU KENE JAGE SIKET ok ..
    MUHAMMAD BENLADEN BAKAL JADI JUARA IDOLA KECIL 5 ..
    Okay laa ...
    BEN BELIEBER juaraaaaaaaaaaa!

    BalasPadam
  62. MUHAMMAD BENLADEN HANDSOME , CUTE , STYLO ..
    BEN BELIEBER KEPUNYAAN SAYE BUKAN ORANG LAEN .. HARAP MAKLUM HAHA JUZ JOKING MAA

    BalasPadam
  63. MUHAMMAD BENLADEN KEPUNYAAN SAYE .. SESIAPE X LEYH AMBIK DIE DARIPADE SAYE ..

    ILYSMMBMS : I LOVE YOU SO MUCH MUHAMMAD BENLADEN MUNSHI SHAIHAN ..

    BalasPadam
  64. MUHAMMAD BENLADEN JOM KAPEL .. ESOK KAT SHOWCASE SAYE AKAN MINTAK KAPEL JUGAK KAT AWAK .. KLU AWAK TAK TERIMA SAYE TAW APE SAYE NAK WAT KAT AWAK .. ok .. SAYE NAK AWAK TAW YANG SAYE SUKE & SAYANG GILE KAT AWAK , MUHAMMAD BENLADEN .. MUHAMMAD BENLADEN ILOVE YOU , I MISS YOU SAYANG ..

    *MUHAMMAD BENLADEN KEPUNYAAN SAYE .. HARAP MAKLUM ..

    *I LOVE YOU SO MUCH SAYANG
    *I REALLY MISS YOU SAYANG

    BalasPadam
  65. saye nak awak jadi pendamping saye di saat saye susah/senang, sedih / gembira .. maksud saye bukan awak jadi suami saye , tapi BOY FRIEND saye okay ..

    BalasPadam
  66. I LOVE YOU SO MUCH MUHAMMAD BENLADEN BIN MUNSHI SHAIHAN ..

    I MISS YOU SO MUCH MUHAMMAD BENLADEN BIN MUNSHI SHAIHAN ..

    I LOVE YOU SO MUCH MUHAMMAD BENLADEN BIN MUNSHI SHAIHAN ..

    I MISS YOU SO MUCH MUHAMMAD BENLADEN BIN MUNSHI SHAIHAN ..
    I LOVE YOU SO MUCH .. SAYANG
    SAYANG I LOVE YOU SO MUCH

    BalasPadam
  67. ben awak kepunyaan saye kan ? klu awak kepunyaan saye jom kapel .. kite akan kapel esok k .. saye yang akn mintak awak jangan risau .. in shaa Allah saye akn jerit kuat kuat kat depan orang ramai .. k .. awak takot x ? klu awak takot x pe saye ade .. jangan risau ye sayang .. :*

    BEN tangkap ciuman daripade saye .. nah sambut
    muahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!

    BalasPadam
  68. ben ade twitter x ?

    BalasPadam
  69. ALALa .... Ben budak nim,,.. sooo3X t0meL2X , akak n bF akak pon minat same ben ., arap2X ben boleh pergi finaL n jadi Juara erp?, akak always doakan kejayaan ben, akak anggap ben macam adek akak ,cayang ben tangat2X, do the best to the next c0nsert yer dear..?
    N ben punyer style tuh jangan buang erp, akak suka3X !!
    BEN -> Cute + Handsome + SmAxx + BerStyLe + Hip H0p !! <3

    BalasPadam
  70. Ben BeLieber tue KEPUNYAAN SHARIEYNA tau !! jangan sape2 berani amek dia dari rieyna !! Kalau tarp siap korang !!
    best ben perfome malam konsert ke5, rieyna suke sangat2 !! rieyna arap ben dapat ke finaL , ! AMINNNN1000 !!! rieyna akan doakan kejayaan ben . !

    H0nestly = Nur Sharieyna Marliesa(KL)

    BalasPadam
    Balasan
    1. kesah pulak aku ben ko punye .. ben kepunyaan aku .. aku dah mintak kapel ngan die kat showcase dan die kate "erm , saye terime " ..
      ape hak ko nak kate ben ko punye? die kepunyaan aku so ko x yah ganggu aku ngan die .. die x kan terime pompuan jahat macam ko .. aku kenal ko sangat sangat rieyna .. ko laa musuh aku yang paling aku benci .. BEN BELIEBER KEPUNYAAN AKU! RIEYNA KO TAK YAH NAK KATE BEN KEPUNYAAN KO! BEN KEPUNUAAN AKU! BUKAN KEPUNYAAN KO! RIWYNA BOYAN!

      Padam
  71. Sya hrp ben wat yg trbaik dlm ik 5,smpai jdi juara tau,good luck ben.sya akn sntiasa mnyokong ben..^_^

    BalasPadam
  72. vBEN SESANGAT COMEL..GOOD LUCK HARAP JDI JUARA ;)

    BalasPadam
  73. BEN BELIEBER KEPUNYAAN AKU! AKU NGAN DIE TENGAH KAPEL SEKARANG KLU SAPE SAPE GANGGU HUBUNGAN KITEORANG , SIAP AKU AKAN AJAR KO ..

    BEN BELIEBER I LOVE YOU SO MUCH SAYANG! BEN PON SAYANG KAT AKU!

    ILYSMMBMSS : I LOVE YOU SO MUCH MUHAMMAD BENLADEN MUNSHI SHAIHAN SAYANGKU!

    TIADE SESIAPE YANG BOLEYH AMBIK BEN DARI AKU

    BalasPadam
  74. pompuan macam ko tuhh boleh buat makwe ker??? AHAHAHA!! taksub + obses + giler2 + mentaL ! ahaha!!
    obes nyer ko pompuan .. ingat ben nak ker pompuan macam ko tuhh??
    yang pasti ben tu HAK AKU !!!!

    Nur Sharieyna Marliesa

    BalasPadam
  75. ben cayalah,saya suka awak.sabtu ni saya nak tengok awak di idola kecil.




    saya wani

    BalasPadam
  76. chaiyok ben... Hadapi aoe je rintangan dan cobaan yg mendatang....
    ingat, klo kalah, x per...masih banyak lgi peluang untuk berjaya.. gud luck in your life 4 eve and eve...

    BalasPadam
  77. ben cute sangat-sangat dan sangat serta sangat !!! hihi !
    g0d Luck for you BEN BELIEBER !!! <3

    BalasPadam
  78. salam ben awak ni cute handsome bergaya dan banyak peminat ramai yg suka awak termasuk saya.aina suka awk kan jangan lah malu malu untuk menjawap saya suka awk ben

    BalasPadam
  79. ben boleh jadi hak saye kan ben bolehlah ben apa yg saya cakap dekat atas tu memang saya cinta awak.....

    BalasPadam
  80. asalamualikom boleh kenal tak

    BalasPadam
  81. hai ben saya farah nur qamarina dari kuantan saya suka awak nak nombor telefon saya 0145300268 call saya ye saya tahun 5 jugak

    BalasPadam
  82. ben saya suka awak boleh tak saya nak awak jdi boyfriend saya awak nak kenal saya nama saya di atas tu 12 disember 2012 11:44 pg tu

    BalasPadam
  83. ben wt yg trbaik ok....smoga msk final....

    BalasPadam
  84. ben awk single ke?

    BalasPadam
  85. beeeeeeeeeeeeeeeeeeeen i love u saya no 1 nak dekat awak faham.

    BalasPadam
  86. ben saya fotostep gambar awak cute nama saya baby farah nur qamarina

    BalasPadam
  87. ben kepunyaan saya.saya kawan ben jangan kacau ben lagi sebab dekat sekolah dia selalu balas surat dekat saya ben tulis iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii love uuuuuuuuuuuuuuuuuu farah nur qamarina dan dahlia batrisya harap faham ben suka saya dan adik saudara saya call 0145300268 faham semua

    BalasPadam
  88. alhamdulillah anugerah ALLAH adik ben punyai suara yg sedap..
    cute n chomell..
    tecik2 da ramai peminat..
    akak pun suka tengok adik..xhairan lah law ramai yg mintax kapel bagai..
    btw good luck dear..

    BalasPadam
  89. BEN BELIEBER nape awk sgt????????????i love uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu......hrp ben dpt msk final.ben,sy ponn BELIEBER.....huhuhu

    BalasPadam
  90. BENNNNNN AWK CUTE SGT.HRP AWK JD JUARA....BEN BLEY KAPEL?????HAHAHA...

    BalasPadam
  91. ASSALAMUALAIKUM BEN WAK HEMSEM LA. AWAK DA MAK WA SYE MINAT AWAK LA.WAK DA NO TEFON TAK KALAU DA BAGI KAT SYE......................................................HEHEHEHEHEHEHEHEHHEHEEEEEEEEE SAYA TERLAMPAU MINAT AWAKKKKKKKK OK BYE

    (**) (^^) (##) (@@)

    BalasPadam
  92. awak terlalu ancem and x terkate so cuteeeee.awk sesuai gak ngan aina

    BalasPadam
  93. hmmmmmmmm;hati hati la ngan pompuan zaman skarang bnyak yg gile rupe tapi awk bdk bijak mesti tak akn tertipu la ok,orang yg pakai tudung pun jngan percaye cengad,tlam dua muke je.wakakakakakaka.i love justin bieber

    BalasPadam
  94. hmmmmmmm,bnyak peminat

    BalasPadam
  95. klo nk jadi mcm sy kena la berusaha.

    BalasPadam
  96. awk buatkan sy bangga ngan awk,syabas teruskan.nampaknye sy dah ad peminat setia.terima kasih.

    BalasPadam
  97. ben awak ni handsom la .mesti awak pelajar cemerlang.saya harap awak yang juara idola kecil 5 ini.

    BalasPadam
  98. Ben,kau dah sunat ke belum?Kalau belum,jom sunat sama2.Eh,kau jangan terpengaruh dengan peminat kau yang tergile-gilekan kau...manalah tahu,saja2 nak kenakan kau.Aku cuma nasihatkan je...maklumlah pompuan zaman sekarang,comel sikit je nak couple2.X baik kecik2 dah nak couple2.Ben buat yang terbaik.Aku tengok malam ni...

    BalasPadam
  99. hai ben saya farah nur qamarina darri brunei sebenarnya saya duduk di kuantan tetapi ada majlis mak saudara saya kahwin dengan orang brunei sebenarnya saya tahun 5 saya pernah mendapat 7A cemerlang jadi anugerah cikgu saya beri 156.000 dekat saya anugerah 7A kenapa awak tak dapat 7A sorry lah kalau marah.ok takpe hari ni saya tengok awak menyanyi ye bye.bye.

    BalasPadam
  100. ha ben budak ni dapat cermerlang kenapa ben tak jadi macam dia dapat 7A kalau awak jadi macam budak tu saya suruh awak kahwin dengan budak tu nama dia farah nur qamarina saya pernah jumpa dia ,dia sangat comel dia kata dekat saya ,dia pernah masuk pertandingan bintang kacil 2009 dan dia mendapat tempat ke 1.

    BalasPadam
  101. ben awak pernah x pergi konsert jb dkt malaysia???????????????????????????I LOVE YOU BENNNNN.MUAHHXXXX........

    BalasPadam
  102. BEN AWAK COMEY LAHHHHH...SY RASA MARSHA SKA KT AWAK LAH..HIHI.

    BalasPadam
  103. KLAU BIEBER TGK PERFOMANCE AWK PSTI DIA BANGGA...hrp impian ben jd knyataan utk ke konset bieber n jd juara ik5..I AM BELIEBER

    BalasPadam
  104. All the best bro..ben so cute.gud luck belieber..you are winner..!

    BalasPadam
  105. hmmmmm,sy rase awk bleh jadi pemenang idola kecil 5,tapi sebenarnye awk x sesuai ngan aina bub aina x la cntik sangat just gedik je tapi awk memang x sesuai ngan aina.awk bleh cari perempuan yang jauh lebih baik ,and lebih sopan daripade aina.

    BalasPadam
  106. manusia berfikir mgunkn akal cma jgn trpengaruh dgn brlebihan

    BalasPadam
  107. assalamuaikum.... ben awk tgh wt pe tu syyyyyyyye rsa kan awk terbaikkkkkk lah thun ni sye harp awk juara tauuuuuu sye doa agr awk juara dan cemerlang dlmmmmm upsr dpt 5a tau.... plase sye ske ngn awk.. awk comel hemsem pandai bergaye lk tu saye suka awk muahhhhhhhhhhhhh............

    BalasPadam
  108. ben nama penuh dia , muhammad benladin bin osama bin ladin . HAHAHAHA!! ; P

    BalasPadam
  109. Assalam ben..awk ngan aina mmg sesuai...

    BalasPadam
  110. JANGAN SAPA2 BERANI KUTUK BEN !!!


    HARAP MAKLUM !

    BalasPadam
  111. assalam,ben..sye cuma bagi pendapat jerrr...harap jgn marahhh peminat pon jgn marah yerr????ben,awk cute mmglah cute..kalau awk x pakai cermin mata palsuu..lagipon,awk mmg dah cute kalau x pakai cermin mata palsu tu...tapi,awk pakai cermin mata palsu tu untuk mempengaruhi org laen agar diorang minat gilerrrrr kat awk...style awk n,pakaian awk n personaliti awk...klah tujer...do the best for your performance next week..sajerr bagi kate2 semangat.....heee3

    BalasPadam
  112. ben awk comeyy cgt2....i luv u ben ..ben comey cam jb lahhh..

    BalasPadam
  113. HI ben...awk ni comel lh...klau sye msuk ik5 tu sye ngorat awak...haha...and buat yg terbaik ye...

    BalasPadam
  114. sy rasa ben sesuai sgt2 dgn marsha....ben mcm ska kt dy jewwww....sweet couple gitu....

    BalasPadam
  115. aslm,sye (nur ain nabilah) dan juga (nur shazreen syuhada).dari kuantan pahang darul makmur,kita orng niey peminat BEN.buat yang terbaikkkkkkkkkk BENLADEN umr kte same la....nk no tepon leh x???...no sye 0142151827(ain)and 0145338971 {shazreen}call kami tau,tapi kala nk sms pon x kesah kite orng ttp menunggu mcm lagu aishiteru...heheheheheeee ain pon gile ngan lagu aishiteru ucapan kami(buat yang terbaikkkk demi ibu bapa BENLADEN)BYE..BYE..KAMI TTP MENYOKONG MU BENLADEN muahhhhhh i miss you dri kami ber2

    BalasPadam
  116. Ben!!!Jom kaple!!!Sebelum ni sye x minat pon IK ni...Tp sebelum ni sye tertekan lgu Joget Lambak yg awk nyanyi tu sye rse berdebar jee...sye pon x thu knape...Tp sye rse mesti awk dh ad Gf dn sye hrap awk jd juara tau...

    BalasPadam
  117. ben knpe ble amik gambr awk ske jelir lidah ?...sory klo awk trse tp ttp sweet.....

    BalasPadam
  118. ben sye syg kt awk ,,,,, harap2 awk masok dlm final ,,,,,,,, sye blieber ,,,, i love you

    BalasPadam
  119. Comel, Hensem lah Ben ni ... Hope Ben menang IK5 .

    BalasPadam
  120. HAI BEN!!!!!!!!!!!!!!!!
    AWAK ADA FB X?
    NI NMA FB SAYA

    BalasPadam
  121. kalau korang sume nak tau ape 'FB' ben , nie name fb dia, Ben idola kecil 5 . tapi semenjak ben masuk ik5. dia xpernah on9 pon , yang menjaga 'fb' ben adalah ayahnya sendiri iaitu UncLe Munshi . Sekarang ben dah selamat sampai ke FInaL ,Kita doakan agar Ben menjadi JUARA IDOLA KECIL MUSIM KE5. Amin3.

    Sokongan Dan Dorongan Korang sume amatlah bermakna buat ben . TQ

    BeLiebER And NevER saY NevEr

    BalasPadam
  122. Ben dh la pendek pastu poyo klu nk ikut kn ari tu ben yg ptt kuar bkn izwan

    BalasPadam
  123. Saya tk la minat sangat dgn ben sbb saya minat dengan izwa tpi izwan dh kuar tpi tk pe sbb zul ade lagi walau bagai mana pon saya ttp tk kn skong ben klu tk de zul pon saye skong Wana bukannyer Ben Belieber LAH SANGAT tu

    BalasPadam
  124. Hye BEN,nnti wat yg terbaik tau Ben

    BalasPadam
  125. ben awak memang comel

    BalasPadam
  126. ben awak memang comel dan hensem i love u

    BalasPadam
  127. ben milik saya sesiapa tak boleh ambik dia

    BalasPadam
  128. i love you ben muah

    BalasPadam
  129. ben awak bagus sangat

    BalasPadam
  130. ben awak banyak menyanyi lagu yang best

    BalasPadam
  131. ben awak memang comel rase macam nak cubit awak ben

    BalasPadam
  132. ben saya harap awak di gelar juara idola kecil 5

    BalasPadam
  133. ben saya harap awak masuk finel

    BalasPadam
  134. apa no.telepon awak ben?

    BalasPadam
  135. ben nanti buat yang terbaik peaaacceeeeeee yaaaawwwwwwwwww!!!!!

    BalasPadam
  136. ben nanti menyanyi betul -betul_





    BalasPadam
  137. ben awak hensem la awak jadi pakwe saye nak

    BalasPadam
  138. ben nanti buat terbaik tau

    BalasPadam
  139. slm ben awk nie encem la saye arap awk dpt mng dlm ik 5 nie good luck ben

    BalasPadam
  140. siapa yg x minat ben tu..xyah larr komen.

    BalasPadam
  141. korang ni rebut pasal ben apasal ben tu bukan kepunyaan korang semua dia kepunyaan MUMMY N DADDY dan ABANG dia jdi jangan prasan sangat yg dia kepunyaan korang semua.. lagi satu korang jangan cakap yg korang ada no.tel ben sbb buat masa sekarang MUMMY n DADDY ben x kasi ben kasi no.tel dia.. N last one korang x malu ke yg korang cakap korang suka ben lah ape2x jelah ni kalau MUMMY N DADDY ben bc mesti dia sakit aty korang tulis yg bukan2x haraf-haraf korang faham ape yg aq nasihatkan dan jadikan pengajaran korang semua.....

    BalasPadam
    Balasan
    1. betul2 klo blh jgnla terlalu taksub dgn rupe org len bkn ben je tp smua org...bende ni utk elakkn kta drpd ganggu org len...x kn korg x pk yg korg mgkn dh tkutkn ben ato buat kn ben kne mrah dgn kluargenye.............jd tlg pkkn nyeeee......

      Padam
  142. ben awak sangat comel boleh tak awak ajar saya menari

    BalasPadam
  143. assalam ben,akak doakan semoga ben dapat menjadi juara dalam idola kecil 5. buat yang terbaik tau. lagi satu akak nak tanya, ben ada kakak angkat tak. kalau tak ada akak nak jadikan ben adik angkat akak.semoga berjaya.

    BalasPadam
  144. boleh x jangan cakap mcm tu mesti lah ben x trima sbb dh banyak dah orang ckp nk jdi adik atau kakak angkat.. sy ni sedhare ben ingat sy lagi kenal ben dari kamu semua... fahammmmmm jadikan pengajaran eh...

    BalasPadam
  145. stop panggil ben chomel just dia dh muak dengar ben comellah apelah.... sy nak awk berhenti okey sy hanya sampaikan ape yg ben cakap sbb dya abang sedara sy... just korang faham2x lah yerrr..

    BalasPadam
  146. ni sy ben ni betul2x ben just xtipu... sy tahu krng semua rebut pasal sy.. tapi sy dah berpunya sorry korang... korang jangan lah rebut lagi ea pasal sy... Makwe sy tu cantik,halim,dan bertudung.. korang cuba teka makwe sy ad tiga perkataan ni huruf nya "N S A" cuba teka...





    BalasPadam
  147. Ben., final 6ty rap yerrr... tp kt ik sane jgn duk dkat sgt ng darling, dy makwe aq...

    BalasPadam
  148. Ben, rmbut kao cntekk ke?? ? Lau kao rase cntekk final ny x pyoh pkai cap.. srbut aq tgok., aq rse sume pmpuan suke kt rmbut kao tu je.. klau laa kao tu botak, aq comfirm sume pmpuan lari tgk kao.. satu ag., x pyoh laa mnat bieber, kpop ag best.....

    BalasPadam
  149. ben kata kat aq korang ni mmg gatal patang nampak pempuan cantik semua nak sapu just darling tu izwan punya bukan kw punye ae prasanya lah darling kw punya.. sy hanya sampaikan ape yang ben cakap kalau awx marah just ben minta maaf...

    BalasPadam
  150. Kut dy larr nk ske kt spew pom, aty dy bukn aty korng.. lau laa dah jdoh dy.. xkn kmnew2 bro... egt bro, tuhan yg tntukn jdoh., bukn ben....PHAM..!! !

    BalasPadam
  151. Aq skong kao, kut dy larr nk suke kt sespew pun.. prasaan dy kan... hang tu x yah laa nk jdi posmen nk send psanan2 ben kok org laen, cory r lau bhsa gua ny agk ksar ckitt.. "stu ag, "jauwh sdap "VIBRATON KELATE " dri belieber.., camne dy xdpt msok final yerr? ?? Juri kcian kot kt awk bb awk kcik kot awk nngis.,bb tu laa dy rject wana, lao ng zul jauwh sdap dy ng kao., maybe..! !!

    BalasPadam
  152. suara zul lebih sedap dari kau ben

    BalasPadam
  153. ye lah ben kan mmg nyayi x sedap kan kate lah ape yang korang nak kate tengtang pemberian TUHAN.. korang jelah yang betul yang nyayi sedap lah katakan.. biarlah dia nak namakan ape tengtang tajuk dia just korang ni tak yah nak sebuk.. kalau wana tu hebat gi lah sokong dia cakap ngan juri masukan balik wana keluarkan ben... yang korang kate dia nyayi x sedap lah apelah... kalau dia nyayi x sedap korang x yah lah balas yang dia nyayi x sedap ... korang tambakan lah lagi dosa korang kat sini mengate lah lagi pasal ben nyayi x sedap biar MUMMY N DADDY dia bc baru padan muka korang.. dah puassssss dengan perangai korang mengate ben puassss.. kalau x puasss ngate lah lagi.. juat korang dah x yah nak minta maaf lagi dengan ben... sy ni sdare dy zikha....

    BalasPadam
  154. Kut dy laa nk kate pe bende pom, lau ben mrh., aq minx map r dri pihak dy... Gud Luckkk ben..! !!

    BalasPadam
  155. kut dy 2x aq lempang kang baru tahu.. kw tu minta maaf bukan dari aty tapi dari mulut.. di hati lain di mulut pun lain... ben dah lame maaf kan korang yg x geti-geti nak jga mulut yg celupah tu..

    BalasPadam
  156. Alaa., dah minx map r pom nk mrah ag ke? ?? ?

    BalasPadam
  157. Dah agk farah n darling tu., just zul jee, egt kn tisya...pe pom u all best mlm ny....

    BalasPadam
  158. kol kte thu ssuatu bnde 2blh buat kte taksub @ fanatik..... adalh lbh baik klo kte jauhkn diri krna mgkn akn mnimbulkn plbagai dose...ni nsihat kpd pra pminat perempuan ben maruah diri mnentukn peribadi sseorg... wlaupn tnpe meletkkn nme dsini tp meluahkn perasaan olh perempuan kpd ben ssuatu yg mrendhkn maruah dri ..carilh pasangn yg mnerima diri kte seadenye.sy x kate ini slh ben tp slh org yg minat secara melampau.....skiranye ade yg trase sy minta maaf..tp percayalh nasihat ini brguna agr kte x ggu org lain.lastly mnusia blh buat smue bnde yg dea suke asalkn dea x mnyusahkn org len.Assalamualaikum....

    BalasPadam
  159. haraf-haraf mummy n daddy ben x marah sbb ben x mnag.. nasib baik sampai final.. Ben ary tu mummy n daddy dan abng awx je yg gi kampung... ZIKHA

    BalasPadam
  160. As'kum ben, prsmbhan kao dah mntap abezz smlm tp suara kao tu x ckup power..

    BalasPadam
  161. Wahai sumee ppuan.,antara mreka ber6., ben, azzam ik2, arill ik2, akim ik, afiq ik, n haris ik3..,Spew kah yg pling cmart? ??? Cpattt3. ,Spew cpt dy dpt...! !!

    BalasPadam
  162. Kau jngn nk mengada boleh x??? *just joking..:p

    BalasPadam
  163. ben x pe zikha ucapkan tahniah lah gak bb msok final... DARI NUR HAZIKHA AMIRAH MASYITAHH KEPADA MUHAMMAD BENLADIN...

    BalasPadam
  164. Allhamdulilah,Ben dgn berkat doa drpd kami (PEMINAT) N your family awk dpt msk peringkat final.Walaupn awk x dpt jdi juara IK5 pn x pe la kami smua ttap skong awk smpai bile2
    DRPD IZZAH ZAFIRAH PEMINAT BEN NO 1 DI MALAYSIA N DI DUNIA.

    BalasPadam
  165. oh cakap ben awx minat dy..hahaha

    BalasPadam
  166. ben kenapa awak tak menjadi juara idola kecil 5 saya marah sangat

    BalasPadam
  167. cute!banyak nye orang komen awak?

    BalasPadam
  168. sape kenal sy sedhare ben MASYITAHH HAZIKHA

    BalasPadam
  169. ben kan dah berpunya so x yah lah nak menggatal sangat...:p

    BalasPadam
  170. ben dh x de makwe lah dy focus untuk upsr lah jangan buat cite yang ben tu dah berpunya.. MAMMY DIA MARAH TAU...

    BalasPadam
  171. ben awak duduk kat mna dan apa nombo rumah awak nanti saya boleh datang .............................. ben juara ben juara

    BalasPadam
  172. Ben best lagu awak.... sy suka lagu awak

    BalasPadam
  173. aaa deq akak mengaku yg adeq nie mmang hensem,tapi kan deq sebenarnye lahkan ade org lain yg lbih hensem lagi dari adeq tau tak,akak hrap adeq tak terase hatilah ye dgn apa yg akak ckap nie....hehehe.....

    BalasPadam
  174. Ben boleh mintak no fhone? kite ade tapi ayah awk yang bagi 017

    BalasPadam
  175. ben so cuteeeeeeeeeeeeeeee

    BalasPadam
  176. ben saya suka kat awak la ben muah.

    BalasPadam
  177. ben ad dark nk no ben...ben encm gler doe

    BalasPadam
  178. hai ben...ill always love u...ni num.tpon sye...nnt ben tlong save tau 0195226073..ben sye mnat justin bieber jgk...sme ar...i hope ben akn mmberi tndk bls kpada sye...sye syang awk...nme sye nor afiqah...

    BalasPadam
  179. asal kw gatal sangat niey...

    BalasPadam
  180. bennnnnnnnnnnnnnnnnn saya sukakat awakla muah

    BalasPadam
  181. Ben awak hansem sgt
    I love u Ben

    BalasPadam
  182. ADDENA(LOVE YOU BEN)22 Mac 2013 pada 8:51 PTG

    BEN AWAK HANDSOME DARIPADA JUSTIN BEIBER. SAYA NK JADI AWAK PUNYA GIRL FRIEND. MCM JUSTIN BEIBER DENGAN SALENA GOMEZ. I VERY LOVE YOU. I LOVE FOREVER EVER AND.NEVER.BEN WALAU X PERNAH JUMPA TAPI SAYA TETAP SUKA AWAK .PASTIKAN AWAK BUAT GAYA JUSTIN TAIBEIBER

    BalasPadam
  183. saya sukakan ben

    BalasPadam

 
DISCLAIMER: BUZZERA TIDAK BERTANGGUNGJAWAB TERHADAP SEBARANG KEROSAKAN YANG DI ALAMI PENGGUNA KERANA MENGGUNAKAN MAKLUMAT DALAM LAMAN WEB INI.

Buzzera - Berita Hiburan Malaysia © 2015. All Rights Reserved. Powered by Blogger
Top