Nabila Huda - Johan masih berkawan baik

Nabila Huda sekali lagi menjadi perhatian apabila hubungan ‘cintanya’ bersama aktor, Johan As’ari dikatakan sudah berakhir.

Semuanya dikatakan berpunca daripada keluarga Johan yang tidak merestui hubungan tersebut, menyebabkan Johan terpaksa mengambil keputusan untuk meninggalkan Nabila

Nabila Huda Johan

Bagaimanapun, tidak seperti yang dikhabarkan banyak pihak bahawa mereka telah berpisah, sewaktu berlangsungnya majlis sidang media Anugerah Skrin 2012, Nabila dan Johan datang bersama dan turut menjadi tumpuan lensa kamera kerana pakaian fantasi sedondon mereka itu dan nampak cukup mesra.

“Macam yang saya cakap sebelum inilah, kami tidak bergaduh dan saya pelik kenapa orang kata kami dan bergaduh dan berpisah sedangkan kami sebenarnya hanya berkawan. Ya, Johan adalah lelaki yang rapat dalam hidup saya kini tetapi hubungan kami hanya sekadar kawan sahaja.

“Saya rasa penat untuk ulang benda yang sama banyak kali, kami hanya kawan baik, kawan baik. Cuma kadang-kadang kami sibuk dan tiada masa nak jumpa, itulah sebabnya kami jarang berjumpa. Saya harap cerita ini tidak dimainkan lagi kerana saya sendiri rasa bosan untuk ulang benda yang sama banyak kali.

Ditanya media tentang hubungannya yang dikatakan mendapat tentangan keluarga Johan, Nabila berkata cerita itu sebenarnya sama sekali tidak benar. Malah, dia sendiri pernah berjumpa dengan keluarga Johan sebelum ini.

“Saya pernah jumpa keluarga dia tapi dah lama pun. Malah raya baru-baru ini dia juga ada mengajak saya balik ke kampung dia, tapi saya tak dapat ikut sebab sibuk. Jadi saya rasa isu keluarga Johan tak suka saya memang mengarut sangat,” jelasnya.

0 ulasan:

Catat Ulasan

 
DISCLAIMER: BUZZERA TIDAK BERTANGGUNGJAWAB TERHADAP SEBARANG KEROSAKAN YANG DI ALAMI PENGGUNA KERANA MENGGUNAKAN MAKLUMAT DALAM LAMAN WEB INI.

Buzzera - Berita Hiburan Malaysia © 2015. All Rights Reserved. Powered by Blogger
Top