Pilih Kasih akan bersiaran sekali lagi menerusi RTM2 sebagai penyiar rasminya. Selain berbangga kerana saingan program realiti yang hampir sama tahun lalu gagal membolosi musim keduanya, RTM yakin pentas seni lakon komersial ini akan sekali lagi memberi impak dan menemani malam indah penonton setianya.

Pemburuan Rosyam bersama segerombolan tenteranya dalam mencari bakat-bakat baru untuk memenuhi 16 kerusi kosong untuk musim kedua ini akan kembali membakar semangat warga negara yang punya impian melangit bergelar pelakon terkenal bermula 10 Julai lalu ke tujuh bandar utama di seluruh negara.

Selepas, Plaza Alam Sentral, Shah Alam, Selangor, uji bakat akan diadakan Sunway Carnival, Seberang Perai, Pulau Pinang pada semalam (Sabtu) dan hari ini (Ahad), diikuti Centre Point, Kota Kinabalu, Sabah (24 & 25 Julai), Tun Jugah, Kuching Sarawak (31 Julai & 1 Ogos), Johor Bahru (25 & 26 September), Kota Bharu, Kelantan (2 & 3 Oktober) dan berakhir di Kuala Lumpur pada 9 dan 10 Oktober ini.

1 ulasan:

 
DISCLAIMER: BUZZERA TIDAK BERTANGGUNGJAWAB TERHADAP SEBARANG KEROSAKAN YANG DI ALAMI PENGGUNA KERANA MENGGUNAKAN MAKLUMAT DALAM LAMAN WEB INI.

Buzzera - Berita Hiburan Malaysia © 2015. All Rights Reserved. Powered by Blogger
Top