Anak Jackie Chan Dibebaskan Dari Penjara

Beijing - Anak lelaki kepada bintang kung fu, Jackie Chan dibebaskan dari penjara China hari ini selepas menghabiskan tempoh enam bulan penjara kerana kesalahan dadah.

Jaycee Chan, yang mempunyai kerjaya seperti bapanya sebagai aktor dan penyanyi, ditahan pada Ogos tahun lalu dan dituduh membantu dalam penyalahgunaan dadah selepas polis menjumpai 100 gram dadah marijuana di rumahnya di Beijing.


Jaycee sudah menghabiskan lima bulan di dalam penjara selepas mahkamah memutuskan pada bulan lalu apabila dia mengaku bersalah atas kesalahan itu.

Beliau yang berusia 32 tahun dibebaskan dari penjara di ibu negara China itu awal pagi tadi. Ia disahkan ejen pengurusannya, M'Stones International dalam satu kenyataan.

Chan dan syarikat pengurusannya akan mengadakan sidang media esok di mana bintang terkenal itu akan memohon maaf dan memberi penjelasan kepada umum.

0 ulasan:

Catat Ulasan

 
DISCLAIMER: BUZZERA TIDAK BERTANGGUNGJAWAB TERHADAP SEBARANG KEROSAKAN YANG DI ALAMI PENGGUNA KERANA MENGGUNAKAN MAKLUMAT DALAM LAMAN WEB INI.

Buzzera - Berita Hiburan Malaysia © 2015. All Rights Reserved. Powered by Blogger
Top