TAHNIAH diucapkan kepada juara program realiti Akademi Fantasia musim keempat (AF4), Faizal Ramli  kerana dalam diam kini bergelar bapa. Tahun lalu Faizal mencetuskan kontroversi apabila berkahwin secara rahsia dan isterinya juga berbadan dua.


Sememangnya cerita mengenai anak muda dari Terengganu ini kurang menjadi tumpuan media malah kerjaya seninya dilihat agak sendu berbanding juara AF yang lain. Bagaimanapun, Tuhan itu juga maha adil kerana Faizal diberi rezeki lain dan mendahului juara lain apabila bergelar bapa.


Faizal berkahwin dengan Nur Asyikin Mansor pada 12 Februari tahun lalu di Temerloh, Pahang dan kini bahagia dengan kelahiran anak perempuan mereka yang comel, diberi nama Nur Alia Damia, 8 bulan.

Sudah tentu raya kali ini lebih bermakna buat Faizal dan isteri kerana boleh menziarah keluarga dan sanak saudara bersama anak mereka. Kalau dulu berdua, kini bertiga. Tentu Nur Alia dapat banyak duit raya nanti.

0 ulasan:

Catat Ulasan

 
DISCLAIMER: BUZZERA TIDAK BERTANGGUNGJAWAB TERHADAP SEBARANG KEROSAKAN YANG DI ALAMI PENGGUNA KERANA MENGGUNAKAN MAKLUMAT DALAM LAMAN WEB INI.

Buzzera - Berita Hiburan Malaysia © 2015. All Rights Reserved. Powered by Blogger
Top