Lagu ‘Marmie Maafkan Aku’ Bukan Untuk Bekas Isteri - Adam AF

Bekas pelajar program realiti nyanyian Akademi Fantasia, Adam atau nama sebenarnya Mohd Aizam Bin Mat Saman menafikan lagu ‘Marmie Maafkan Ku’ dituju khas buat bekas isterinya, Fiza Abdul Halim.

Menurut penyanyi kelahiran Kota Kinabalu, Sabah itu lagu ciptaan komposer Bajai itu tiada kaitan dengan kisah rumahtangganya yang telah pun berakhir baru-baru ini.

“Lagu tersebut tiada kaitan dengan kami berdua. Ianya merupakan kisah cinta komposer Bajai dan saya sebagai penyanyi hanya menyampaikan lagu itu dengan penuh penghayatan," katanya seperti dipetik menerusi Utusan Online.

Dalam pada itu,  Adam memohon masyarakat tidak membuat sebarang spekulasi kerana lagu tersebut bukan sebuah lagu istimewa yang dicipta khas untuk Fiza.

Adam dan Fiza telah mendirikan rumah tangga pada pada 26 September 2013. Namun selepas hampir tujuh bulan bersama mereka mengambil keputusan bercerai pada 28 April lalu di Pejabat Jabatan Agama Islam (JAIS), Shah Alam.

Sumber: Utusan 

0 ulasan:

Catat Ulasan

 
DISCLAIMER: BUZZERA TIDAK BERTANGGUNGJAWAB TERHADAP SEBARANG KEROSAKAN YANG DI ALAMI PENGGUNA KERANA MENGGUNAKAN MAKLUMAT DALAM LAMAN WEB INI.

Buzzera - Berita Hiburan Malaysia © 2015. All Rights Reserved. Powered by Blogger
Top