Untuk mencabar pelajar dan menaikkan semangat mereka untuk bertanding, AF8 buat pertama kalinya memperkenal Laluan VIP. Pengetua tiba-tiba datang hari ini dan membawa masuk seorang pelajar baru ke Akademi. Apakah reaksi pelajar apabila di minggu ketujuh, ada pelajar lain yang masuk ke Akademi? Semuanya akan dapat anda tonton dalam Diari Akademi Fantasia, 7.30 malam ini di Astro Ria (saluran 104)

Sebelum itu, kita akan lihat pelajar cemburukan Adira dan Maulana kerana berpeluang keluar dari Akademi. Ada yang kata dia tak hairan pun kerana memang gayat dengan tempat tinggi. Ada yang kata, kalau dapat pergi Pavillion atau Mid Valley membeli belah lagi menarik. Namun, daripada riak wajah, masing-masing memang terkilan kerana tidak dapat turut serta. Lantas mereka terus berlatih untuk persembahan minggu ini

Paling hangat wujudnya konflik di kalangan pelajar. Ain tidak berpuas hati kerana Maulana sering mendapat genre lagu makanannya – jazz. Malah, lagu lain pun di’jazz’kan untuk Maulana. Sedangkan Ain tidak dapat lagu yang dia minat. Ada pula yang cakap, “Kalau tak puas hati, baik saya masuk pertandingan yang boleh pilih lagu sendiri”, Semuanya akan dapat anda tonton dalam Diari Akademi Fantasia, 7.30 malam ini di Astro Ria (saluran 104)

Teruskan AFUNDI pelajar kegemaran anda!

UNDIAN PUKAL

SMS: Taip AFUNDI<3/5/10> nama singkatan PELAJAR untuk (3/5/10 undian) ke 32999. Contoh : AFUNDI3 KE 32999


BUFET AF8

Langgan servis SMS Bufet sekarang untuk dapatkan muat turun AF menarik TANPA HAD!

Anda boleh memuat turun Video, Music Video, Nada Dering Truetone dan Lagu Penuh,Penghias Skrin dan Animasi sepuasnya selama seminggu bermula dari tempoh langganan.

Untuk melanggan

Taip ON BUFET dan SMS ke 32888
Harga: RM5/mingguan. Kadar Telco dan GPRS tertakluk

LANGGANAN B-BOT

Dapatkan berita hangat daripada motorsikal pintar B-Bot, hasil intipan terus dari Akademi!

Untuk melanggan
Taip ON AFI to 32888
Harga: RM0.30/SMS received

MENONTON TV DI TELEFON BIMBIT

1. Taip AMTV dan hantar ke 26000
2. Anda akan menerima sms pautan percuma Astro Mobile TV untuk melanggan dan seterusnya klik pada ikon Akademi Fantasia.
3. RM5/seminggu setiap konsert

ALBUM FANTASIA MANIA

Dapatkan koleksi gambar-gambar eksklusif pelajar-pelajar Akademi Fantasia musim ke lapan.

Taipkan AFMANIA dan hantarkan ke 32323.
Hanya RM3.50

Syarat dan Terma di www.astro.com.my

1 ulasan:

  1. http://malaysian-properties-iec.blogspot.com/2014/04/lawyer-firm-that-was-cheat-to-be-watch.html

    LAWYER FIRM THAT WAS A CHEAT TO BE WATCH OUT - URGED BY SAMNAK SAMBODHI BUDDHIST TEMPLE COMMITTEES

    To all Malaysians respected,

    respectfully here, we wish to inform that YIP KUM FOOK (YIP KUM FOOK & ASSOCIATES) and YIP JIUN HANN job as a lawyer who runs at: NO. 2A & 2B, 2ND FLOOR ROAD 53, DESA JAYA, KEPONG 52100 KUALA LUMPUR

    We are all Malaysians to take notice and far from people mentioned above because do not hit plot

    They are very nasty and black hearts (cruel), able to cheat women money, destroy families and himself consuming of Temple money, SAMNAK SAMBODHI BUDDHIST TEMPLE, NO: 19 JALAN 38 TAMAN DESA JAYA, KEPONG, KUALA LUMPUR, and pretend to report police lost receipts ......... please note

    Thank you,
    SAMNAK SAMBODHI COMMITTEES




    BalasPadam

 
DISCLAIMER: BUZZERA TIDAK BERTANGGUNGJAWAB TERHADAP SEBARANG KEROSAKAN YANG DI ALAMI PENGGUNA KERANA MENGGUNAKAN MAKLUMAT DALAM LAMAN WEB INI.

Buzzera - Berita Hiburan Malaysia © 2015. All Rights Reserved. Powered by Blogger
Top