Hubungan Ain dan Maulana semakin intim, adakah mereka akan mengikut jejak Rosma dan Khai juga Rich dan Velvet? Tanpa komunikasi dengan dunia luar, kehidupan pelajar ini terhad dalam linkungan mereka saja. Sehari dua mungkin boleh disembunyikan, namun tidak selepas lima minggu. Semuanya dalam Diari Akademi Fantasia, 7.30 malam ini di Astro Ria (saluran 104)


Sebelum itu, pelajar lelaki bagai sengaja mengundang kemarahan Cikgu Linda hari ini. Mereka memakai seluar jeans sedangkan ada kelas tarian. Apa lagi, tentulah denda menanti mereka. Sementara itu, Shahir dan Daus gigih berlatih dalam kelas vokal Cikgu Siti Hajar. Semuanya bagi memastikan persembahan minggu ini tidak mengecewakan fakulti dan peminat mereka di luar sana

Paling menarik tentulah untuk kita mengetahui reaksi Adira apabila kembalinya B-Bot ke Akademi. Khabarnya, Adira tidak dapat fokus dalam kelas vokal kerana tidak sabar untuk bertemu B-Bot. Rupa-rupanya b-Bot kembali dengan membawa hadiah istimewa. Semuanya dalam Diari Akademi Fantasia, 7.30 malam ini hanya di Astro Ria (saluran 104)

Teruskan AFUNDI pelajar kegemaran anda!


SEMBANG BUTANG R
Untuk Daftar : Taip AFNICK ke 32999Untuk Chat : Taip AFCHAT ke 32999

Kadar Premium : RM0.50/SMS

ALBUM MENUJU PUNCAK
Dapatkan Album Menuju Puncak Akademi Fantasia 8 sekarang!
Bagaimana untuk mendapatkannya? Taip AFALBUM dan SMS ke 32323

Harga: RM3.50/album.Kadar Telco dan GPRS tertakluk

Syarat dan; Terma Tertakluk di www.astro.com.my

TUNGGU!

Jika anda peminat setia Akademi Fantasia, marilah bersama-sama memeriahkan siaran langsung Debaran AF di Dewan Sri Putra Bukit Jalil. Terbuka kepada semua secara percuma dan pintu dibuka bermula jam 8.00 malam

Sumber: Astro

0 ulasan:

Catat Ulasan

 
DISCLAIMER: BUZZERA TIDAK BERTANGGUNGJAWAB TERHADAP SEBARANG KEROSAKAN YANG DI ALAMI PENGGUNA KERANA MENGGUNAKAN MAKLUMAT DALAM LAMAN WEB INI.

Buzzera - Berita Hiburan Malaysia © 2015. All Rights Reserved. Powered by Blogger
Top