Keluarga arwah Din Beramboi atau nama sebenarnya, Mior Ahmad Fuad Mior Badri mengambil keputusan untuk berpindah dari rumah lama mereka di Taman Sentosa, Sungai Buaya, Kuala Kubu Bharu ke rumah ibunya di Taman Ehsan, Kepong di sini.

Menurut balu Din Beramboi, Suhaini Che' Man, 42, dia mengambil keputusan untuk menetap di rumah ibunya, Saenah Abdullah, 59, kerana bimbang kejadian pecah rumah yang berlaku di rumah lamanya di Sungai Buaya berulang.

Beliau yang tinggal di Taman Ehsan sejak suaminya meninggal dunia pada 2 April lalu memberitahu, kawasan rumah lama mereka di Sungai Buaya sering berlaku kes seumpama itu.

Oleh AFIFI HAFIZ MOHD. NOR

1 ulasan:

  1. Kepada seluruh rakyat Malaysia yang dihormati,

    Dengan hormatnya sini, Kami ingin memaklumkan bahawa YIP KUM FOOK, MCA GOMBAK NRIC 550801-01-6259 (YIP KUM FOOK & ASSOCIATES) dan anaknya YIP JIUN HANN yang berjalan tugas sebagai lawyer di alamat : NO. 2A & 2B, 2ND FLOOR JALAN 53, DESA JAYA KEPONG 52100 KUALA LUMPUR & LOT 3.55, KOMPLEKS DESA BATU 8, JALAN KEPONG 52100 KUALA LUMPUR (YIP JIUN HANN & ASSOCIATES)

    Harap semua rakyat Malaysia mengambil perhatian dan jauhkan orang yang tersebut kerana jangan terkena tipu

    Mereka sangat jahat dan hatinya hitam(kejam), sanggup menipu wang wanita, merosak keluarga orang lain dan sendirinya memakan wang Temple, SAMNAK SAMBODHI BUDDHIST TEMPLE, NO: 19 JALAN 38 TAMAN DESA JAYA, KEPONG, KUALA LUMPUR, dan berpura-pura merepot ke polis resit hilang.........harap perhatian

    Sekian dimaklumkan,
    Terima Kasih

    SAMNAK SAMBODHI COMMITTEES
    KAMI HANTAR MESEJ INI SEBAB RAMAI ORANG KENA TIPU DAN PEMINTASAN DI KEPONG...HARAP ORANG RAMAI BERJAGA-JAGA DENGAN MEREKA TERSEBUT

    BalasPadam

 
DISCLAIMER: BUZZERA TIDAK BERTANGGUNGJAWAB TERHADAP SEBARANG KEROSAKAN YANG DI ALAMI PENGGUNA KERANA MENGGUNAKAN MAKLUMAT DALAM LAMAN WEB INI.

Buzzera - Berita Hiburan Malaysia © 2015. All Rights Reserved. Powered by Blogger
Top