Lantai Mari Menari dikejutkan dengan pengumuman oleh pengacara Mari Menari, Awal Ashaari dan Lisa Surihani. Tiada penyingkiran dilakukan pada minggu Fiesta Bolly Kolly ini. Disebabkan masalah teknikal pada sistem undian, undian ditutup buat sementara waktu dan akan dibawa di minggu hadapan. Berita yang menggembirakan ini hanya sementara apabila diumumkan juga bahawa 2 penyingkiran akan dilakukan minggu hadapan.



Penentuan Mari Menari semalam telah diisi dengan pemilihan tugasan untuk tema minggu hadapan. Fantasi Cinta yang mengetengahkan konsep tarian "Ballroom" telah dipilih sebagai tema untuk Mari Menari minggu hadapan. Berikut adalah senarai lagu, jurutari dan pasangan yang akan mempersembahkan langkah tari mereka minggu hadapan.

1. Dealova/Simon - MM Nita

2. My Baby You/Dayana - MM Zarin

3. Izin Ku Pergi/ Belalang - MM Zul

4. Kembang Perawan/Papa J -MM Raziff

5. Nadiku/ Ray - MM Fahmi

6. How Can I Not Love You/ Khairul - MM Ariz

7. Ku Percaya Ada Cinta/Acid - MM Rosdi

Mengimbas kembali Mari Menari Sabtu lalu, pasangan diberi tugasan bertemakan Fiesta Bolly Kolly. Kesemua pasangan telah menyampaikan persembahan menarik, mantap serta bertenaga. Minggu ini juga telah didatangkan juri jemputan iaitu Didie Alias bagi menggantikan Ferhad.

Sangat mengejutkan apabila sekali lagi markah penuh diberikan oleh juri. Kali ini giliran MM Ariz pula menerima 10 markah daripada semua juri. Pasangan-pasangan lain juga tidak kurang hebatnya apabila mendapat pujian daripada semua juri untuk persembahan mereka minggu ini.

Dalam Penentuan Mari Menari, penilaian tambahan telah dilakukan dalam persembahan lagu tema Mari Menari. Peluang ini digunakan secukupnya oleh semua pasangan untuk mendapatkan markah tambahan daripada juri tetap, Joseph Gonzales. Dalam penilaian ini, pasangan Razif telah mendapat 3 markah, pasangan Ariz mendapat 2 markah dan pasangan Nita mendapat 1 markah.

Berikut adalah markah juri ketika Mari Menari.

Peratusan Markah Juri (termasuk markah tambahan):

1. Ariz - 52%

2. Razif - 48%

3. Zul - 46%

4. Zarin - 45%

5. Nita - 45%

6. Fahmi - 43%

7. Rosdi - 39%

Teruskan mengundi pasangan kegemaran anda dengan menaip MM NAMA PASANGAN ke 32999 atau MM3/5/10/20 NAMA PASANGAN ke 32999. Bantulah mereka merealisasikan impian mereka.

Saksikan juga video-video Mari Menari menerusi Astro Mobile TV dengan menaip ON MM dan hantar ke 26000, eksklusif untuk pengguna Maxis.

Dapatkan Album Mari Menari yang mengandungi gambar-gambar Pasangan Mari Menari. TAIP MMALBUM dan hantar ke 32323. Kemudian anda akan menerima wap link ke Album Mari Menari.

Selain itu, ikuti perkembangan-perkembangan menarik kesemua pasangan peserta Mari Menari di laman sosial Facebook di www.facebook.com/marimenari dan laman Twitter di twitter.com/marimenari.

0 ulasan:

Catat Ulasan

 
DISCLAIMER: BUZZERA TIDAK BERTANGGUNGJAWAB TERHADAP SEBARANG KEROSAKAN YANG DI ALAMI PENGGUNA KERANA MENGGUNAKAN MAKLUMAT DALAM LAMAN WEB INI.

Buzzera - Berita Hiburan Malaysia © 2015. All Rights Reserved. Powered by Blogger
Top