Aku Bukan Tomboy adalah sebuah filem romantik komedi arahan Syamsul Yusof terbitan Skop Productions. Filem Aku Bukan Tomboy bakal ditayangkan pada 11 NOVEMBER 2011. Pelakon Aku Bukan Tomboy ialahScha Alyahya Shaheizy Sam Syamsul Yusof Salina Saibi Sheera Iskandar Harun Salim Bachik.

Trailer Video Aku Bukan Tomboy



Sinopsis Aku Bukan Tomboy

Filem Aku Bukan Tomboy mengisahkan tentang si gadis Tomboy yang dibesarkan oleh bapanya selepas kehilangan ibunya sejak kecil. Di sebalik hati seorang gadis tomboy ini dia turut menyimpan hati kepada seorang lelaki, sama seperti perempuan normal yang lain. Akhirnya, tanpa disedari dia berada dalam percitaan tiga segi di antara 2 jejaka iaitu Harry dan Burn.

Aku Bukan Tomboy

0 ulasan:

Catat Ulasan

 
DISCLAIMER: BUZZERA TIDAK BERTANGGUNGJAWAB TERHADAP SEBARANG KEROSAKAN YANG DI ALAMI PENGGUNA KERANA MENGGUNAKAN MAKLUMAT DALAM LAMAN WEB INI.

Buzzera - Berita Hiburan Malaysia © 2015. All Rights Reserved. Powered by Blogger
Top