i- Popular adalah sebuah program baru terbitan RTM yang bersifat serampang dua mata.

Program i- Popular bakal disiarkan di TVi (Saluran 180, RTM) tahun depan menggunakan pendekatan artis baru yang digabungkan dengan artis lama bagi menarik penonton khususnya golongan remaja.

Program i- Popular memberi peluang kepada artis baru untuk bercerita kepada penonton tentang kewujudan mereka dalam industri seni hari ini.

elain itu, artis baru ini juga diberi peluang untuk memilih siapakah di kalangan penyanyi sedia ada sebagai idola mereka. Sebagai kelainan yang cuba diinjek ke dalam i-Popular, artis baru dan idolanya akan berduet menyanyikan satu lagu.

Program i- Popular sebanyak 13 episod itu bakal menerima kritikan terutamanya dan perbandingan dengan program-program hiburan sedia ada. Segala informasi tentang artis berkenaan akan diuar-uarkan kepada peminat atau penonton di hadapan kamera.

Antara artis yang menjayakan i-Popular ialah Awi Rafael bersama Farawahida, Arora Salwa bersama Noryn Aziz, Shiha (Mentor) bersama Jaclyn Victor, Black bersama Juliza Adlizan serta Ernie (Juara Bintang RTM 2009) bersama Datuk Khadijah Ibrahim.

0 ulasan:

Catat Ulasan

 
DISCLAIMER: BUZZERA TIDAK BERTANGGUNGJAWAB TERHADAP SEBARANG KEROSAKAN YANG DI ALAMI PENGGUNA KERANA MENGGUNAKAN MAKLUMAT DALAM LAMAN WEB INI.

Buzzera - Berita Hiburan Malaysia © 2015. All Rights Reserved. Powered by Blogger
Top