Konsert Tentang Bahtera

Kumpulan NOAH ialah nama baru bagi kumpulan PeterPan yang dianggotai oleh Ariel, Uki, Reza dan Lukman.

Bukan itu saja, kumpulan NOAH bakal turun ke Malaysia pada bulan ini sekaligus mempromosikan lagu terbaru mereka yang berjudul Separuh Aku yang telah dihasilkan oleh David. Lagu yang menceritakan mengenai perasaan simpati terhadap orang yang dikasihi ini dikatakan bakal mencipta kembali fenomena lagu Mungkin Nanti yang pernah popular pada tahun 2007.


Turut menjayakan konsert Tentang Bahtera ini ialah kumpulan Sixth Sense, The Malayan and trio Gamaliel Audrey Chantika. Bagi yang tidak mengenali trio Gamaliel Audrey Chantika, mereka sebenarnya lebih popular di YouTube dengan menyanyikan semula lagu pop popular seperti Hungover, Turn It Off, Telephone dan banyak lagi.

Konsert Tentang Bahtera ini bakal berlangsung pada 16 September ini bertempat di KL Live, Jalan Sultan Ismail, Kuala Lumpur dan dianjurkan oleh Livescape. Jadi kepada semua peminat band tidak kira Malaysia & Indonesia anda semua bolehlah mendapatkan tiket yang bermula pada harga RM55 atau di ticketpro.com

0 ulasan:

Catat Ulasan

 
DISCLAIMER: BUZZERA TIDAK BERTANGGUNGJAWAB TERHADAP SEBARANG KEROSAKAN YANG DI ALAMI PENGGUNA KERANA MENGGUNAKAN MAKLUMAT DALAM LAMAN WEB INI.

Buzzera - Berita Hiburan Malaysia © 2015. All Rights Reserved. Powered by Blogger
Top