Sofazr The Movie Jiwa Kacau Sinopsis

Sofazr The Movie Jiwa Kacau mengisahkan kumpulan anak muda bernama Sofazr yang menjadi pujaan ramai. Mereka terlalu sibuk dengan pertunjukan pentas sehinggakan mereka mengadu kepada pengurus mereka, Zack (Zul 2by2) yang mereka kepenatan.

Zack membeli ubat tradisional daripada Pak Mastur (Hamdan) dengan harapan dapat mengubati keletihan mereka. Tetapi malangnya Zack tersilap mendengar arahan yang diberikan.

Selepas minum ubat ini, mereka hilang ingatan serta mengganggu ketenteraman awam dan dihantar ke pusat pemulihan. Di sini mereka berjumpa dengan Apong (Saiful Apek), Kudin (Yassin Senario), Remy (Tauke Jambu), Bob (Jepp Sepahtu), AR Badul (Dr Bada), Pak Abu (Hamid Gurkha), Atendan Kulai (Mamat Sepah), Atendan Ilya (Ilya Senario), Wak Herman (Herman Tino) dan ramai lagi.

Sofazr The Movie Jiwa Kacau

--------------

Inilah sedikit sebanyak intipati cerita filem Sofazr The Movie Jiwa Kacau lakonan kumpulan Sofazr yang dianggotai oleh Shah (gitar utama), Wan (dram), Fairuz (bass), Aremeer (vokalis), Zimi (gitar kedua) dan Rodie (keyboard).

Filem terbitan Nusanbakti Corporation Sdn Bhd dan arahan bersama Isma Ismail dan Tauke Jambu ini adalah lakonan pertama anggota Sofazr yang membabitkan mereka bersama.

0 ulasan:

Catat Ulasan

 
DISCLAIMER: BUZZERA TIDAK BERTANGGUNGJAWAB TERHADAP SEBARANG KEROSAKAN YANG DI ALAMI PENGGUNA KERANA MENGGUNAKAN MAKLUMAT DALAM LAMAN WEB INI.

Buzzera - Berita Hiburan Malaysia © 2015. All Rights Reserved. Powered by Blogger
Top