Pentas Pilih Kasih (PPK) disiarkan secara langsung mulai hari ini, pada pukul 8.30 malam di TV2 dari Kompleks Penyiaran Tuanku Muhammad, Senawang, Seremban.

Pentas Pilih Kasih (PPK) bakal bersiaran pada malam ini selama 10 minggu merupakan platform paling utama buat kesemua 16 peserta PK2 selain episod diarinya, Kisah Pilih Kasih (KPK).

Lain daripada yang lain, PPK menguji kredibiliti peserta PK2 dalam menonjolkan bakat mereka menerusi tiga segmen iaitu drama, monolog dan teater muzikal.

Episod mingguan itu adalah penentu segala-galanya. Maka, ketika itulah setiap peserta PK2 perlu bersiap sedia sama ada secara mental mahu pun fizikal.



“Pada malam pementasan PPK, segala-galanya diuji. Ia seakan medan pertempuran. Setiap daripada mereka akan berperang menyerlahkan diri masing-masing.

“Tidak kira sama ada drama, monolog mahu pun teater, setiap satunya ada objektifnya yang perlu dicapai.

“Pada malam pementasan itu akan membuktikan kemampuan mereka selepas seminggu dilatih dan diajar oleh barisan tenaga pengajar yang telah dilantik,” kata Rosyam.

PPK akan menampilkan Reza Mohamed selaku pengacara manakala Iesya Toh akan memikul tanggungjawab mengendalikan episod KPK yang bersiaran pada setiap hari, pukul 4.30 petang di TV2.

0 ulasan:

Catat Ulasan

 
DISCLAIMER: BUZZERA TIDAK BERTANGGUNGJAWAB TERHADAP SEBARANG KEROSAKAN YANG DI ALAMI PENGGUNA KERANA MENGGUNAKAN MAKLUMAT DALAM LAMAN WEB INI.

Buzzera - Berita Hiburan Malaysia © 2015. All Rights Reserved. Powered by Blogger
Top