Julie Dahlan (produser) mengalami masalah kesihatan yang agak membimbangkan apabila kedua-dua belah buah pinggangnya rosak dan hanya tinggal 5% sahaja yang masih berfungsi.

"Pada mulanya saya tidak boleh terima kenyataan yang saya sakit, namun kini saya bersyukur kerana Allah S.W.T masih memberi saya peluang untuk terus bernafas.

"Saya sudah menjalani pemebedahan beberapa bulan lepas dan kini masih dalam keadaan berpantang."

Tambah Julie lagi, "dalam seminggu saya perlu berulang-alik ke hospital sebanyak tiga kali untuk melakukan dialisis."

Semoga Julie tabah menghadapi ujian ini dan kembali sihat seperti sedia kala.

0 ulasan:

Catat Ulasan

 
DISCLAIMER: BUZZERA TIDAK BERTANGGUNGJAWAB TERHADAP SEBARANG KEROSAKAN YANG DI ALAMI PENGGUNA KERANA MENGGUNAKAN MAKLUMAT DALAM LAMAN WEB INI.

Buzzera - Berita Hiburan Malaysia © 2015. All Rights Reserved. Powered by Blogger
Top