Filem animasi 'Despicable Me 2 in 3D' menawarkan sesuatu baik untuk penonton kanak-kanak mahupun dewasa, bagi Steve Carrell. Sebagai seorang ayah kepada dua orang anak kecil, dia dapat berhubung dengan ceritanya.

"Apa yang dipersembahkan itu amat jujur dan ikhlas. Bila anda mempunyai anak, ia akan mengubah setiap aspek hidup anda tetapi dalam cara yang baik. Kanak-kanak akan menyukai jenaka 'Despicable Me 2 in 3D' sementara ibu bapa akan mengenali melalui pengalaman sendiri apa maknanya bila mempunyai anak-anak."


Katanya lagi, dia memahami situasi Gru yang sukar untuk melepaskan anak sulungnya Margo yang semakin menginjak ke alam dewasa.

"Melihat Margo memasuki alam berpacaran itu satu transisi yang amat besar bagi Gru, seperti kebanyakkan bapa. Bila melihat anak-anak perempuan mereka semakin matang dan menaruh minat terhadap lelaki, mereka bukannya cemburu tetapi tidak dinafikan wujudnya satu 'tension' di antara si ayah dan budak-budak lelaki yang meminati anak perempuan mereka."

Tambah Carell, apa yang membezakan 'Despicable Me 2 in 3D' berbanding filem animasi lain adalah jenaka serta jiwanya.

"Ia mungkin sebuah filem animasi tetapi ia juga menyelitkan elemen-elemen kemanusiaan. 'Despicable Me' dan 'Despicable Me 2' adalah filem yang bijak, lawak dan menyentuh perasaan. Para penulis telah berjaya mencipta sesuatu yang istimewa dan unik."

Jika anda sedang mencari aktiviti yang boleh dinikmati seisi keluarga, apakata anda menonton 'Despicable Me 2 in 3D' di pawagam bermula 4 Julai 2013.

~ Advertorial Metro

0 ulasan:

Catat Ulasan

 
DISCLAIMER: BUZZERA TIDAK BERTANGGUNGJAWAB TERHADAP SEBARANG KEROSAKAN YANG DI ALAMI PENGGUNA KERANA MENGGUNAKAN MAKLUMAT DALAM LAMAN WEB INI.

Buzzera - Berita Hiburan Malaysia © 2015. All Rights Reserved. Powered by Blogger
Top