MisiKu Kuza ini sememangnya semakin menarik dan kali ini Dr. Aaron dan Airiel sama-sama menangis kerana Kuza! Apa sudah jadi?

Sementara itu hubungan Kuza dan Airiel pula sudah semakin rapat dan mesra, sehinggakan semua kemahuan Airiel dituruti Kuza tanpa membantah. Kesempatan itu digunakan Airiel untuk meluahkan perasaannya untuk menjadikan Kuza sebagai kekasih!

Misiku Kuza

Sesuatu yang tidak diduga telah berlaku, apabila Dr. Aaron akhirnya dengan tidak disangka-sangka meluahkan segala yang terbuku dihati kepada Aeril!

Lebih mendebarkan...dengan linangan air mata, Dr. Aaron mengaku dia risau terhadap hubungannya bersama Kuza dan Airiel pula terkedu dengan tindakan abangnya itu.

Apa bakal berlaku seterusnya? Tak sabar nak tahu apa yang bakal terjadi kepada Dr Aaron, Airiel dan Kuza? Adakah Airiel akan mengalah kepada abangnya dan korbankan cintanya terhadap gadis pujaannya itu? Jangan lupa saksikan MisiKu Kuza malam ini, jam 10 malam secara ekskusif di Astro Ria (saluran 104)

Terlepas episod terdahulu? Anda hanya perlu ke pautan www.astrogempak.com.my/misikukuza.aspx untuk menonton secara online!

Ingin menonton rancangan-rancangan menarik di Astro, tapi masih belum memiliki Astro di rumah? Klik pautan www.astro.com.my/shop atau hubungi 1300 82 3838 untuk pertanyaan lanjut.

Kepada pelanggan Astro Byond yang belum melanggan Pakej Mustika, layariwww.astro.com.my/mustika atau hubungi 1300-82-3838 untuk melanggan dan dapatkan pakej mustika dengan harga RM12.95 sebulan.

Anda masih belum mendapatkan perkhidmatan definisi tinggi (HD)? Sila dapatkan segera dengan melanggan perkhidmatan Astro B.yond dengan hanya RM20.00 sebulan.

Anda juga boleh menonton rancangan-rancangan menarik Astro secara online di www.astrogempak.com.my.

0 ulasan:

Catat Ulasan

 
DISCLAIMER: BUZZERA TIDAK BERTANGGUNGJAWAB TERHADAP SEBARANG KEROSAKAN YANG DI ALAMI PENGGUNA KERANA MENGGUNAKAN MAKLUMAT DALAM LAMAN WEB INI.

Buzzera - Berita Hiburan Malaysia © 2015. All Rights Reserved. Powered by Blogger
Top