Sinopsis The Hobbit: The Desolation Of Smaug

Bahagian kedua trilogi garapan Peter Jackson ini berkisar mengenai naga Smaug yang menjaga harta di Erebor yang cuba dituntut Bilbo Baggins dan rakan kaum kerdilnya.

Selepas berjaya melalui laluan bahaya di Misty Mountain, Thorin dan lain perlu mendapatkan bantuan orang asing berkuasa sebelum melalui kawasan hutan berbahaya Mirkwood tanpa bantuan ahli sihir, Gandalf.

Jika mereka berjaya sampai ke penempatan manusia di pekan tasik, ia adalah masanya Bilbo Baggins memenuhi kontrak yang ditandatangani dengan pihak kerdil.

Mereka perlu menamatkan pengembaraan ke Lonely Mountain dan Baggins perlu mencari pintu rahsia yang memberi laluan masuk ke gunung.

Kehilangan Gandalf dengan alasan mahu ke selatan menjadi tanda tanya mereka, malah beranggapan Gandalf tidak lagi mampu menggunakan kuasa sihirnya.

The Hobbit: The Desolation Of Smaug Official Movie Trailer


FILEM: The Hobbit: The Desolation Of Smaug

ARAHAN: Peter Jackson

PELAKON: Martin Freeman, Ian McKellen, Richard Armitage, Graham McTavish, Ken Stott, Aidan Turner, Dean O'Gorman, Mark Hadlow, Jed Brophy, Adam Brown, John Callen, Peter Hambleton, William Kircher, James Nesbitt, Stephen Hunter dan Benedict Cumberbatch

GENRE: Pengembaraan

TAYANGAN: 12 Disember 2013

0 ulasan:

Catat Ulasan

 
DISCLAIMER: BUZZERA TIDAK BERTANGGUNGJAWAB TERHADAP SEBARANG KEROSAKAN YANG DI ALAMI PENGGUNA KERANA MENGGUNAKAN MAKLUMAT DALAM LAMAN WEB INI.

Buzzera - Berita Hiburan Malaysia © 2015. All Rights Reserved. Powered by Blogger
Top