Sinopsis telemovie Pengancam Perkahwinan

Telemovie Pengancam Perkahwinan mengisahkan konflik mengenai dua orang sahabat lama iaitu Melissa dan Ariana. Bermula dari bangku sekolah sehingga mereka bertemu semula ketika bekerjaya, kedua-duanya sering bermasam muka.

Selepas 15 tahun meninggalkan bangku sekolah, Melissa bergelar seorang perunding perkahwinan manakala Ariana merupakan seorang perakam perkahwinan yang secara tidak sengaja dipertemukan pada majlis pernikahan Maya.

Namun, kedua-duanya masih terikat dengan konflik yang sekian lama berlarutan.

Telemovie Pengancam Perkahwinan akan ditayangkan pada Khamis ini di saluran Astro Ria (saluran 104) dan Astro Maya (saluran 135) pada pukul 9.30 malam.

Apa kisah perkahwinan mereka ni? Jangan lupa tonton Pengancam Perkahwinan pada 26 September 2013 (Khamis) jam 9.30 malam di Astro Ria dan Astro Maya HD

Kilafairy (Melissa) dan Nadiya Nisaa (Maya), Sari Yanti, Intan Ladyana, Farish Aziz, Jonathan Putra (Johan), Hafizul Kamal (Elyas) dan Nazrief Nazri

Arahan Pelakon: bersama Syahir Ismail dan Tam Suhaimi

0 ulasan:

Catat Ulasan

 
DISCLAIMER: BUZZERA TIDAK BERTANGGUNGJAWAB TERHADAP SEBARANG KEROSAKAN YANG DI ALAMI PENGGUNA KERANA MENGGUNAKAN MAKLUMAT DALAM LAMAN WEB INI.

Buzzera - Berita Hiburan Malaysia © 2015. All Rights Reserved. Powered by Blogger
Top