Biodata Profil Azlee Khairi

Nama penuh: Azlee Khairi Zulah Hainee
Umur: 24
Asal: Padang Rengas, Kuala Kangsar, Perak
Pendidikan: Diploma Seni Layar Universiti Teknologi Mara (UiTM)
Kerjaya: Pelakon, kru belakang tabir

Antara Drama/Telefilem:
Love You Mr Arrogant, Fira Ayuni (TV3), Sebenarnya Saya Isteri Dia,  Bukan Bidadari, Dalam Setiap Sujud (TV9), Cinta Yang Satu, Dingin Lavenda (TV3), Seberang Takir (TV9), Impian Illyana musim kedua, Anissa, Iparku Diva, Ponti Anak Remaja, Kelas Kau Maria, Mahabbah, Julia (TV3), Impian Anggun, Mata Air,  Syukur Allah (TVAlhijrah), Karma, Tarbiah Ala Datin,  Geisha Melayu Terakhir, Pusing Raya, Jangan Bunuh Matahariku, Rojak

Filem:
Ratu The Movie, Lu Pikirlah Sendiri The Movie, Bujang Terlajak, Raya Tak Jadi

Program : Program Remaja Ekstrem, Woot! Woot!(TV3)

Iklan: Brylcreem

Makanan kegemaran: Tempe

Trivia:
Azlee sering disalah sangka sebagai Afiq Muiz, Remy Ishak dan Adi Putra.
Dikaitkan dengan bintang Akademi Fantasia musim kedua, Zarina Zainoordin

Biodata Profil Azlee Khairi

Petikan Kata:
"Saya berterima kasih dengan sokongan peminat selama ini dan berharap mereka terus setia mendokong kerjaya saya. Tanpa mereka siapalah saya dalam industri ini. Insya-Allah saya akan perbaiki mutu persembahan saya dari semasa ke semasa,"

0 ulasan:

Catat Ulasan

 
DISCLAIMER: BUZZERA TIDAK BERTANGGUNGJAWAB TERHADAP SEBARANG KEROSAKAN YANG DI ALAMI PENGGUNA KERANA MENGGUNAKAN MAKLUMAT DALAM LAMAN WEB INI.

Buzzera - Berita Hiburan Malaysia © 2015. All Rights Reserved. Powered by Blogger
Top