Biodata Profil Reen Rahim

Nama penuh: Noreen Ashikin Abdul Rahim
Tarikh Lahir: 3 November 1988
Asal: Klang, Selangor
Keluarga: Anak ketiga daripada empat beradik
Pendidikan: Diploma Hair Stylish, Thomas & Guys Academy
Kerjaya: Pelakon, Pendandan Rambut/Model

Drama/telemovie: Kampung Girl, Cinta Jannah, Langit Ke-7, A.K.U, Jodoh, Sahara, Runtun Qalbu, Evolusi KL Drift, Aku Tak Percaya Cinta

Filem: Balun, Gangster Celop

Pencapaian: Juara program realiti Pilih Kasih musim ketiga


Petikan Kata Reen Rahim
"Saya bukan jenis suka bermuka-muka apabila berkawan dengan sesiapa. Mungkin sehari dua saja saya akan menjaga kelakuan namun sebaik sudah rapat, saya akan kembali jadi gila-gila. Rasanya, lelaki pun tidak akan tahan dengan kegilaan saya itu"

0 ulasan:

Catat Ulasan

 
DISCLAIMER: BUZZERA TIDAK BERTANGGUNGJAWAB TERHADAP SEBARANG KEROSAKAN YANG DI ALAMI PENGGUNA KERANA MENGGUNAKAN MAKLUMAT DALAM LAMAN WEB INI.

Buzzera - Berita Hiburan Malaysia © 2015. All Rights Reserved. Powered by Blogger
Top