Apek (Khairul Fahmi) berlakon filem The Red Warriors The Movie (TRWTM)

Apek (Khairul Fahmi Che Mat) bersetuju untuk menyertai filem The Red Warriors The Movie.

Ditanya perasaannya untuk terbabit dalam filem tersebut, menurut Apek tiada apa yang perlu dirisaukan memandangkan dalam filem tersebut dia hanya perlu menjadi dirinya.


"Saya hanya perlu menjadi diri saya sendiri, maksudnya saya hanya perlu jadi pemain bola sepak.

"Jadi bukanlah berlakon, seperti yang saya katakan sebelum ini saya memang tidak mahu berada dalam dunia lakonan,"

Tidak melihat penglibatannya dalam filem itu akan menganggu tumpuan atas padang, menurut Apek, dia sebenarnya lebih teruja untuk bergelar seorang ayah tidak lama lagi.

0 ulasan:

Catat Ulasan

 
DISCLAIMER: BUZZERA TIDAK BERTANGGUNGJAWAB TERHADAP SEBARANG KEROSAKAN YANG DI ALAMI PENGGUNA KERANA MENGGUNAKAN MAKLUMAT DALAM LAMAN WEB INI.

Buzzera - Berita Hiburan Malaysia © 2015. All Rights Reserved. Powered by Blogger
Top