Biodata Profil Shahul (PU Shahul Pencetus Ummah) 

Nama Penuh: SHAHRUL HAMID BIN M.P.H. SEENI MD
Umur : 38 tahun
Asal: Teluk Kumbar, Penang
Status : Berkahwin
Pendidikan : Master Hadith(Al Quran dan Sunnah) UKM
Profile : Mempunyai Maahad Tahfiz, Kedai Runcit
Perwatakan : rapat dengan orang sekeliling

Trivia:
Shahul pernah terlibat dalam kemalangan ngeri pada tahun 2009

Biodata Profil Shahul (PU Shahul Pencetus Ummah)


15 ulasan:

  1. SHAHRUL HAMID BIN M.P.H. SEENI MD sebenarnya diklasifikasikan sebagai pariah didalam agama hindu. Disebabkan dia dan keluarganya dari golongan berkasta paling rendah iaitu PARIAH... dia ni telah masuk ke dalam agama islam. Pariah ni, adalah pariah yang paling tidak boleh dipakai...walaupun beragama islam..kaum hindu sampai hari ini tidak akan meneguk setitik air dari rumahnya disebabkan SHAHRUL HAMID BIN M.P.H. SEENI MD adalah PARIAH.

    BalasPadam
  2. Mungkin anon diatas juga berkasta pariah sebab tu dia boleh hurai dengan detail.

    BalasPadam
  3. Semua Melayu adalah berkasta pariah sebelum memeluk agama islam... so orang pertama tu betul tentang pariah Sharul hamid ni... dan unknown yang kedua pulak, pastinya seorang hindu murtad yang sekarang ini sedang memeluk agama islam... Kalau nak tahu kasta saya.. kasta saya adalah yang teratas sekali...iaitu Brahmin... yang melayu dan muslim hangus tadi... tolong ingkatkan diri sendiri sebab anda memeluk agama islam... kalau tak puas hati tolong balik jawa. Thank you.

    BalasPadam
  4. Semua manusia sama disisinTuhan.kamu yg sepatutnya balik India. Ini tanah Melayu

    BalasPadam
  5. Hahahahhaha Tak boleh balik,...gua lahir sini... lu boleh balik... disebabkan goa sama kawan cina saya, ini malaysia dapat merdeka... lu tak usha cakap banyak... letak balik kemerdekaan pada tangan british dan pada masa sama gua sama kawan cina akan balik... Lu anjing tak kenang budi...bila nak dapatkan kemerdekaan, lu banyak manis..lepas dapat dasar ibarat melayu yang tak kenang budi.... woi... ni negara bapa kamu ke ??? asal jawa nak cakap banyak...balik indonlah pukimak!!

    BalasPadam
  6. Tanah Melayu kepala Otak Bapak Kamu!!! Apa itu Melayu woi??? Bodoh punya kaum...

    BalasPadam
  7. mind ur word wen u give speech Mr.Shahul
    dont regret

    BalasPadam
  8. https://www.youtube.com/watch?v=simYXJ2vigQ

    BalasPadam
  9. nak cakap kaum bodoh??? yg lagi bodoh tu hah,yg dok memperlekehkan agama lain,semata mata nak agungkan agama sendiri...dasaq xsedaq diri dtg dari indon...

    BalasPadam
  10. bodoh2 jer korang nak bertekak pasal PU Shahul tu..gi lah bwat polis report je..negara ni kan ada law. otak letak kat lutut korang semua ni.

    BalasPadam
  11. ini adalah salah satu teknik / trend mencari populariti di kalangan masyarakat malaysia. contohnya, sasterawan novel interlok, perkasa Zulkifli Noordin, dan lain-lain lagi. masalahnya, melayu cakap, india buat publisiti. sebenarnya,orang yang cakap adalah orang yang kurang siuman,pemikiran sempit, taktahu berbudi bahasa ,belajar agama tapi tak belajar nilai moral dan boleh dikatakan psycho.

    BalasPadam
  12. ape ker hal pulak si ustaz kangkung nie???

    main hantam jer..padahal die nie bukanyer orang melayu telin...

    bagi saya,orang melayu tulin lagi gentle..diorang berpegang kepada ajaran agama ISlam!!!..Tapi...

    Yang memeluk Islam di-per-tengahan jalan...maksudnyer,orang india/cina yang tiba2 masok Islam..buat bunyi berlebihan...pikiran kolot ker!

    Sorry ler...orang yang nak main2 tukar agama sini-sana tu..biar jaga mulut..karang pecah mulut sumbat meriam buloh..pukimak!

    BalasPadam
  13. Islam tidak ajar umatnya hina agama lain.to semua dialing diatas mencerminkan sifat kalian yg sama taraf dgn. PU shahul hamed So APA beza antara u all dgn dia same je hina menghina

    BalasPadam
  14. Firman Allah dalam surah Al-An’am ayat 108:

    وَلاَ تَسُبُّوْا الَّذِيْنَ يَدْعُوْنَ مِنْ دُوْنِ اللهِ فَيَسُبُّوْا اللهَ عَدْوًا بِغَيْرِ عِلْمٍ

    Dan janganlah kamu cerca benda-benda Yang mereka sembah Yang lain dari Allah, kerana mereka kelak, akan mencerca Allah secara melampaui batas Dengan ketiadaan pengetahuan. Demikianlah Kami memperelokkan pada pandangan tiap-tiap umat akan amal perbuatan mereka, kemudian kepada Tuhan merekalah tempat kembali mereka, lalu ia menerangkan kepada mereka apa Yang mereka telah lakukan.

    BalasPadam
  15. Dia sudah minta maaf open.tokey alagappa pun tarak bising.apa lu org indu mau.ni tanda mau lawan kn?sy pnya tepi rumah ada bagus punya pokok,lu dtg la wat tokong.kira settle aaaaaa....lu dtg,aku bom...kepada yg beragama lain,tolong la g tebang pokok dr djadikan kuil,problemnya,agama hindu agama kotor,mau mabuk n lawan saja.fakta ini utk indu malaysia yg paria...lu org indu malaysia,tau mabuk n mau lawan...wa potong lu anak bini....tarak kerja lain,ini issue taik pun mau gado....aku x mau hina hindu,tp itu ustaz sudah minta maaf open ma,lg lu org x mau accept,apa lu mau btoi2...indu pnya startegy,kita suda tau ma....mau duit buta,mau mabuk,gado,bikin kuil,mau masyuk surga.cait......tuih...paria.agama pun ada kasta.tipu punya agama indu.manusia ada kasta,lumbu kasi syg...

    BalasPadam

 
DISCLAIMER: BUZZERA TIDAK BERTANGGUNGJAWAB TERHADAP SEBARANG KEROSAKAN YANG DI ALAMI PENGGUNA KERANA MENGGUNAKAN MAKLUMAT DALAM LAMAN WEB INI.

Buzzera - Berita Hiburan Malaysia © 2015. All Rights Reserved. Powered by Blogger
Top