Sinopsis drama Projek Memikat Suami

Projek Memikat Suami ini berkisar pada dilema dihadapi Nawwal Husna apabila dijodohkan dengan jejaka, Zahrain Alimin atas kehendak ibu bapanya.

Nawwal Husna berusaha memikat hati suaminya itu yang keras bagaikan batu dan penonton yang ingin mengetahui sama ada wanita itu berjaya atau tidak, saksikan drama ini di Astro Ria.

Projek Memikat Suami adaptasi novel karya Hanina Abdullah


Drama Projek Memikat Suami arahan Pian Screw untuk Astro Ria mula disiarkan pada 23 Disember 2013 setiap Isnin jam 10 malam.

Pelakon Projek Memikat Suami: Emma Maembong (Nawwal Husna), Aiman Hakim Ridza (Zahrain), Watie Elite (Nawrah Hanna), Dynas Mokhtar (Najla Huda), Kuniey Muzani (Zahra), Fadilah Mansor (Puan Sri Maimun), Aznah Hamid (Hajjah Rahmah), Tasha Elyzza (Emmalyn), Ikhwan Khairudin (Atai),Sherry Ibrahim.

Drama Projek Memikat Suami diterbitkan oleh Global Station

Trailer drama Projek Memikat Suami

1 ulasan:

  1. [saya suka dengan cerita ini.Best!!!!!!!!!! Kenapa Zahrin [AIMAN HAKIM RIDZA] ada jambang .Nawwal Husna [EMMA MAEMBONG] cantiklah dia pakai tudung. I like it.]

    BalasPadam

 
DISCLAIMER: BUZZERA TIDAK BERTANGGUNGJAWAB TERHADAP SEBARANG KEROSAKAN YANG DI ALAMI PENGGUNA KERANA MENGGUNAKAN MAKLUMAT DALAM LAMAN WEB INI.

Buzzera - Berita Hiburan Malaysia © 2015. All Rights Reserved. Powered by Blogger
Top