Pak Nil tarik diri dari Masterchef Selebriti Malaysia 2

Sebaik sahaja nama Michael Ang diumumkan tersingkir dari dapur Masterchef Selebriti Malaysia 2 (MSM 2) malam tadi, ramai peserta menitiskan air mata!

Bagaimanapun air mata di dapur MSM2 semakin lebat apabila pengacara terkenal tanahair, Datuk Aznil Hj Nawawi atau Pak Nil terpaksa menarik diri dari cabaran malam tadi selepas  memberitahu ibunya sedang mengalami masalah kesihatan.

Pak Nil yang terselamat pada pusingan Ujian Sajian Pantas & Penyingkiran mengumumkan penarikan dirinya sekaligus membolehkan Michael Ang yang sepatutnya tersingkir dari MSM2 dapat meneruskan kembali perjuangan dalam saingan seterusnya.


Sebelum itu, Pak Nil, Michael Ang, Syanie dan Lydiawati terpaksa bersaing dalam Ujian Sajian Pantas kerana gagal menghasilkan hidangan terbaik dalam saingan Peti Saji Misteri & Ujian Cipta Rasa.

Dalam pusingan penyingkiran pada episod ke tujuh MSM2, tema masakan ialah berasaskan tuna dan pada akhir saingan, Michael Ang adalah peserta yang gagal memuaskan hati juri dengan masakannya.

Dan…di atas persetujuan juri, Pak Nil mengambil slot Michael Ang yang sepatutnya tersingkir dan membolehkannya terus bersaing dalam Cabaran Sajian Luar.

Pak Nil sempat memohon maaf kepada badan kebajikan yang diwakilinya kerana terpaksa mengundur diri dan berjaya mengumpul dana sebanyak RM3,500 untuk Majlis Kebajikan Kanak-Kanak Malaysia.

13 peserta yang tinggal akan meneruskan cabaran MSM2 di mana mereka dibahagikan dua kumpulan iaitu Merah dan Biru yang masing2 diketuai oleh Norish Karman dan Celina Khor.


“Bila Dapur Panas, Watak Lain Jadi Jelas!”

0 ulasan:

Catat Ulasan

 
DISCLAIMER: BUZZERA TIDAK BERTANGGUNGJAWAB TERHADAP SEBARANG KEROSAKAN YANG DI ALAMI PENGGUNA KERANA MENGGUNAKAN MAKLUMAT DALAM LAMAN WEB INI.

Buzzera - Berita Hiburan Malaysia © 2015. All Rights Reserved. Powered by Blogger
Top