Sinopsis Thor: The Dark World 

Thor: The Dark World mengisahkan mengenai perjuangan adiwira itu menyelamatkan dunia dan semua Nine Realms daripada kemusnahan. Kali ini, Thor berhadapan dengan musuh kental, Malekith, yang mahu menghancurkan alam semesta dan membiarkan ia tewas dalam kegelapan.

Melawan seorang durjana di mana bapanya, Odin dan Asgard sendiri tak boleh memusnahkannya, Thor berjuang mati-matian selain mempertaruhkan nyawa sendiri demi menyelamatkan seluruh warga alam serta wanita yang dicintainya, Jane.

Sinopsis Thor: The Dark World


Merentas ke dunia yang berbeza, iaitu antara tempat asal Thor dan Jane, membuatkan pengembaraan dalam filem ini lebih menarik.

Turut dipaparkan konflik keluarga iaitu di antara Thor dan adiknya, Loki (Tom Hiddleston), yang mempunyai pendekatan berbeza dalam memerintah Asgard.


Filem: Thor: The Dark World

Pengarah: Alan Taylor


Pelakon: Chris Hemsworth, Natalie Portman, Tom Hiddleston, Stellan Skarsgaard, Idris Elba, Christopher Eccleston, Adewale Akinnuoye-Agbaje, Kat Dennings, Ray Stevenson, Zachary Levi, Tadanobu Asano, Jaimie Alexander

Thor: The Dark World Official Trailer

0 ulasan:

Catat Ulasan

 
DISCLAIMER: BUZZERA TIDAK BERTANGGUNGJAWAB TERHADAP SEBARANG KEROSAKAN YANG DI ALAMI PENGGUNA KERANA MENGGUNAKAN MAKLUMAT DALAM LAMAN WEB INI.

Buzzera - Berita Hiburan Malaysia © 2015. All Rights Reserved. Powered by Blogger
Top