Protege Erra dalam Mentor 5, Salma membuat kenyataan mahu bergerak sendiri dalam mencorakkan masa depannya setelah bergelar juara.

Ia kedengaran semacam Erra dan Salma ada masalah sehingga tidak membolehkan mereka bekerjasama. Apa kata Erra?


"Kami tak ada masalah. Erra masih sedia membantu sekiranya ada yang diminta oleh Salma. Tapi Erra rasa Salma sudah ada timnya sendiri untuk bergerak.

"Memang Erra akui, Erra ada perancangan untuknya semasa masih dalam Mentor lagi. Tapi Erra tak buka mulut sebab tak mahu dia membuat sambil lewa sebab sudah nampak perancangan yang Erra nak buat untuknya.

"Tapi dalam masa itu Erra nampak dia macam sudah ada perancangan sendiri... biarlah. Mungkin dia sudah ada orang di belakangnya. Erra doakan semoga dia berjaya mengharungi dunia seni ini.

"Banyak benda lagi yang dia tak tahu dalam bidang ini yang tak sempat Erra kongsikan. Memiliki suara yang baik sahaja belum mencukupi, lihat saja berapa ramai artis yang menpunyai suara yang baik, tapi tak boleh bertahan lama," kata Erra.



0 ulasan:

Catat Ulasan

 
DISCLAIMER: BUZZERA TIDAK BERTANGGUNGJAWAB TERHADAP SEBARANG KEROSAKAN YANG DI ALAMI PENGGUNA KERANA MENGGUNAKAN MAKLUMAT DALAM LAMAN WEB INI.

Buzzera - Berita Hiburan Malaysia © 2015. All Rights Reserved. Powered by Blogger
Top