Mentor Raya bakal bersiaran pada 11 September 2011 iaitu bersamaan dengan raya ke-13, jam 9 malam, stesen tv popular TV3 bakal mempersembahkan sebuah program raya berjudul Mentor Raya.

Konsert edisi khas sempenan hari raya ini menyaksikan persembahan hebat daripada protoge Mentor musim ke-5, Salma, Shiha, Iqa, Ratnah, Aiman dan Ayish. Istimewanya, rancangan ini juga turut diserikan oleh Mas Idayu dan protogenya, Black selain mentor-mentor lain seperti Datuk Sharifah Aini, Afdlin Shauki, Erra Fazira dan Noh Hujan.


Di kendalikan oleh pengacara popular, Ally Iskandar, menurut pengarah dan penerbit rancangan ini, Mohd Sufian Isa, Mentor Raya kali ini lebih spontan dan lebih banyak aksi untuk menghiburkan penonton-penonton di luar sana.

"Sudah menjadi tradisi setiap kali raya, pastinya warga Mentor tidak mahu melepaskan peluang mengubat dan menghiburkan hati peminat setianya tatkala menikmati juadah dan kunjungan kaum keluarga dan sahabat handai di hari lebaran.

"Seperti biasa juga, kami menampiljan lagu-lagu raya popular yang dibawakan oleh barisan sifu. protoge dan artis undangan untuk menghangatkan lagi kemeriahan raya.

"Kami juga menghidangkan beberapa aksi spontan, yang beberapa permainan diwujudkan tanpa diketahui oleh protoge dan mentor.

"Selain daripada menemukan kembali hampir semua barisan sifu dan protoge musim kelima setelah hampir tiga bulan berpisah selepas malam kemuncak pertandingan ini yang telah berlangsung pada 29 Mei yang lalu, episod khas Mentor Raya ini juga boleh digambarkan sebagai usaha untuk mendidik pelapis industri muzik tanah air agar tidak lupa dan sentiasa menghargai irama dan penghibur evergreen yang telah menjadi tunjang kepada perkembangan arus perdana.

"Dua orang mentor tidak dapat hadir pada malam rakaman ini kerana ada masalah yang tidak dapat dielakkan, namun secara keseluruhannya, rakaman ini mencapai kualiti yang kita mahukan,"jelas Sufian.

Jangan lupa saksikan program Mentor Raya ini yang bakal disiarkan pada 11 September (Raya ke-13) jam 9 malam, di TV3.

0 ulasan:

Catat Ulasan

 
DISCLAIMER: BUZZERA TIDAK BERTANGGUNGJAWAB TERHADAP SEBARANG KEROSAKAN YANG DI ALAMI PENGGUNA KERANA MENGGUNAKAN MAKLUMAT DALAM LAMAN WEB INI.

Buzzera - Berita Hiburan Malaysia © 2015. All Rights Reserved. Powered by Blogger
Top