Pelakon Raja Farah Raja Aziz mengakui masih terlalu kecewa dengan beberapa tuduhan yang mengatakan dirinya mengandung terlebih dahulu sebelum bernikah dengan suaminya, Megat Bashirun Qayyum bin Datuk Zakaria hujung tahun yang lalu.

Pernah menganggap bahawa itu adalah fitnah terbesar dalam hidupnya, Raja Farah pernah satu ketika mencabar orang yang menyampaikan fitnah itu keluar dan membuktikan kata-kata mereka dikhalayak.

Senyap seketika daripada berita itu, Raja Farah dan suami menjalani kehidupan berumah tangga dengan aman, namun ketika ditanya mengenai perancangan anak, sekali lagi wanita ini melahirkan rasa kekecewaan itu, dan menurutnya hatinya bertambah berduka apabila sehingga kini dia masih belum dianugerahkan tuhan cahayamata biarpun sudah hampir setahun berkahwin.

"Kami memang tidak membuat sebarang perancangan, bagi kami jika ada rezeki Alhamdulillah, tetapi nampaknya sehingga sekarang masih belum nampak apa-apa lagi.

"Saya redha biarpun hingga kini saya dan suami masih belum dikurniakan cahaya mata, dan setakat ini masih belum terlalu tertekan kerana masing-masing masih muda. Kami masih berusaha, tetapi masih belum sampai ketahap berjumpa doktor.

"Secara jujurnya, saya masih kesal dengan apa yang difitnahkan keatas saya sewaktu kami mahu berkahwin dahulu. Ada yang kata saya sudah mengandung ketika itu, tetapi kesannya sehingga kini saya masih belum dikurniakan anak.

Raja

"Memang sedih sebab saya teringin juga nak menimang anak, tetapi tuhan belum menurunkan rezeki anak buat saya dan suami,"jelas Raja Farah yang sentiasa berdoa pada Allah agar diberikan cahaya mata segera.

Beraya sebagai suami isteri

Tahun ini merupakan tahun pertama Raja Farah akan beraya bersama suaminya, bercerita tentang perkara itu, jelas Raja Farah dia tidak sabar menanti kedatangan hari raya ini.

"Awal raya kami akan pulang ke kampung saya di Negeri Sembilan terlebih dahulu, dan kemudiaannya akan berangkat ke kampung suami di Kuantan untuk beraya dengan mertua disana.

"Ini pertama kali saya mengikutnya pulang ke kampung, jadi ini masa yang sesuai untuk kami berjalan-jalan dirumah keluarganya disana.

"Sepanjang ramadhan ini merupakan saat yang paling seronok buat saya, sebab ini kali pertama saya bergelar isteri dan banyak benda baik datang pada saya pada bulan ini.

"Saya berpeluang masak waktu berbuka dan bersahur, walaupun masakkan itu yang senang-senang sahaja, tetapi ia sangat menggembirakan hati kami,"jelasnya lagi.

0 ulasan:

Catat Ulasan

 
DISCLAIMER: BUZZERA TIDAK BERTANGGUNGJAWAB TERHADAP SEBARANG KEROSAKAN YANG DI ALAMI PENGGUNA KERANA MENGGUNAKAN MAKLUMAT DALAM LAMAN WEB INI.

Buzzera - Berita Hiburan Malaysia © 2015. All Rights Reserved. Powered by Blogger
Top