10 soalan menarik mengenai pelakon Faralyna Idris

1. Perkara yang tidak dapatdilupakan ketika zamanpersekolahan?

Ketika di Tingkatan Tiga, saya danseorang rakan baik dan kami seringkeluar pada waktu rehat untuk makandi luar, kemudian kami masuk balik kesekolah.

2. Berapa kali putus cinta ?

Semasa zaman persekolahan, sayatidak ada teman lelaki jadi tidak pernahmengalami perasaan putus cinta.

3. Filem Melayu yang palingdigemari?

Gila-Gila Remaja dan Prebet Lapuk.

4. Duit raya paling banyakpernah dapat?

Sewaktu sekolah saya pernahdapat RM1,000 daripada keluarga.Maklumlah keluarga adik-beradik ibudan bapa saya ramai.

5. Aset yang ada buat masa ini?

Setakat ini rumah dan kereta.

6. Skirt atau seluar?

Saya lebih selesa seluar berbandingskirt kerana lebih ringkas danmemudahkan pergerakan.

7. Hero paling diminati?

Adi Putra kerana lakonan danketampanannya.

8. Cita-cita masa kecil?

Juruterbang kerana itu adalah impianayah saya yang mahu saya jadijuruterbang.

9. Hadiah paling bermakna?

Pada tahun 2004 ketika sayaberumur 13 tahun, saya bercutibersendirian di New York selamasebulan. Pada asalnya dengan ibutetapi ibu saya ketika itu ada hal yangtidak dapat dielakkan, lalu dia telahmengaturkan perjalanan saya selamasebulan di sana.

10. Orang paling rapat?

Selepas ibu meninggal dunia 2007,saya rapat dengan Hairul Azreen.

Faralyna Idris

0 ulasan:

Catat Ulasan

 
DISCLAIMER: BUZZERA TIDAK BERTANGGUNGJAWAB TERHADAP SEBARANG KEROSAKAN YANG DI ALAMI PENGGUNA KERANA MENGGUNAKAN MAKLUMAT DALAM LAMAN WEB INI.

Buzzera - Berita Hiburan Malaysia © 2015. All Rights Reserved. Powered by Blogger
Top