Ramona tidak selesa dengan dakwaan skandal antara dia dan Asrarudin yang baginya tidak lebih daripada sekadar teman.

Siapa sebenarnya Asraruddin di hati Ramona? Istimewa sangatkah sampai tiba-tiba sahaja dikaitkan ada skandal dengan dia? Tiada yang istimewa. Dia cuma kawan saya sahaja.


Kalau tak ada apa-apa tak kanlah orang nak mengata dik oi..banyak mata yang nampak awak dan dia selalu keluar bersama. Tolong jawab!

Memanglah kami berdua ada keluar bersama untuk beberapa kali. Tapi sumpah! Saya dan Asra cuma kawan biasa sahaja. Sekarang kan tengah musim raya, jadi kami adalah beberapa kali pergi memenuhi undangan rumah terbuka bersama. Memang nampak rapat, tapi sebenarnya kami cuma kawan biasa.

Ala...bila ditanya sekarang tak mahu mengaku. Dah sah-sah awak asyik berkepit berdua ke sana ke mari. Memanglah orang akan syak sesuatu. Tak begitu?

Tak betul tu kak. Saya tak nafi yang saya ada keluar dengan dia. Tapi tak pernah berdua. Biasanya mesti beramai-ramai dengan kawan-kawan lain.

Cuba jelaskan, macam mana awak boleh kenal dengan Asra?

Saya kenal dia pun baru sangat. Adalah dalam beberapa bulan lepas. Dia ialah kawan kepada kawan saya. Kami bertemu semasa keluar makan bersama-sama. Kalau nak tahu, masa mula-mula jumpa tu, saya memang tak tahu dia pemain bola. Bukan saya sengaja nak dekat-dekat dengan dia sebab status dia seorang pemain bola.

Jawapan macam nak selamatkan diri saja.. iya ke ni?

Betul. Punyalah saya ni tak kenal dia, sampai saya ingat dia ni budak band mana entah pada awalnya. Lepas kawan memperkenalkan, barulah saya tahu yang Asra merupakan pemain bola skuad kebangsaan.

Bila dah jadi macam ni, orang akan kata Ramona ada hati nak dapat nama dengan cara mencari skandal. Macam mana tu?

Sebab itulah saya tampil beri penjelasan. Jangan kerana saya artis, maka orang mudah nak lempar tohmahan dan jadikan satu-satu hal tu sebagai isu. Walhal, kawan-kawan perempuan lain pun ada keluar dengan dia. Tapi kenapa orang nampak saya saja?

Mungkin awak je yang paling ‘menyerlah’ antara mereka kot? Sekarang ni mesti awak selalu ke stadium bagi sokongan pada Asra bukan? Penyokong setia gitu..

Sumpah kak. Seumur hidup, saya tak pernah jejak ke stadium. Tapi lepas kenal Asra, adalah sekali tu saya pergi ke stadium untuk menonton perlawanan antara pasukan Selangor dan pasukan Polis Diraja Malaysia (PDRM). Dah nama pun kawan, tak akanlah saya nak datang sokong pun boleh jadi satu isu?

Macam mana pula dengan ugutan yang Ramona terima tu?

Saya pun tak mahu fikir dah biarpun saya tahu, semasa kami keluar, saya perasan ada orang ambil gambar kami. Saya tak berani nak tuduh siapa. Individu itu paksa saya mengaku yang saya ada hubungan dengan Asra. Tak masuk akal! Iyalah sebab memang saya dan Asra tak ada apa-apa.

Jadi, apa harapan Ramona berhubung isu ini?

Saya harap lepas penjelasan ini dikeluarkan, tak ada lagi pihak yang salah faham mengenai hubungan kami. Saya bukan nak cetuskan kontroversi. Bahkan, saya sendiri rasa serba salah dengan Asra bila jadi macam ni.

~ Utusan

0 ulasan:

Catat Ulasan

 
DISCLAIMER: BUZZERA TIDAK BERTANGGUNGJAWAB TERHADAP SEBARANG KEROSAKAN YANG DI ALAMI PENGGUNA KERANA MENGGUNAKAN MAKLUMAT DALAM LAMAN WEB INI.

Buzzera - Berita Hiburan Malaysia © 2015. All Rights Reserved. Powered by Blogger
Top