Pemenang Lagu Bahasa Melayu Terbaik Yang Dipersembahkan Oleh Artis Luar Negara AIM19 milik Nirwana Band -Sudah Cukup Sudah

Anugerah Industri Muzik (AIM) 2012 telah umumkan pemenangnya. Bertemakan “Black & White Glam Glitz”, AIM 19 menggegarkan dunia hiburan muzik dengan penampilan dan persembahan pelbagai artis baru dan yang berstatus bintang termasuklah Dato’ Siti Nurhaliza, Lefthanded, Hafiz Shila Amzah & Forteen.

Anugerah Industri Muzik (AIM) 2012 : Nirwana Band

Calon Lagu Bahasa Melayu Terbaik Yang Dipersembahkan Oleh Artis Luar Negara
Astrid -Tentang Rasa
Nirwana Band -Sudah Cukup Sudah
Rossa feat Taufik Batisah -Aku Bersahaja
Rossa feat Ungu -Ku Pinang Kau Bismillah
Sammy Simorangkir -Aku Kembali

Anugerah Industri Muzik (AIM) 2012 berlangsung di Stadium Malawati, Shah Alam. Pada edisi ke-19 penganjurannya, sebanyak 16 kategori dipertandingkan.

AIM 19 merupakan acara kemuncak gilang gemilang anugerah pencapaian industri muzik tanahair. Siaran langsung selama 2 jam menampilkan selebriti-selebriti ternama dan popular sebagai penyampai anugerah, serta persembahan hebat oleh penyanyi ternama tanahair. AIM 19 memberi penekanan kepada persembahan pentas yang pasti akan memberi pengalaman yang tidak dapat dilupakan. Persembahan-persembahan eksklusif dari tempatan dan luar memeriahkan malam gala ini.

Apa pun keputusan yang diumumkan, diharapkan tiada kontroversi berlaku. Semoga anugerah ini akan terus menuju kematangan sesuai dengan usianya.

Tahniah Nirwana Band



0 ulasan:

Catat Ulasan

 
DISCLAIMER: BUZZERA TIDAK BERTANGGUNGJAWAB TERHADAP SEBARANG KEROSAKAN YANG DI ALAMI PENGGUNA KERANA MENGGUNAKAN MAKLUMAT DALAM LAMAN WEB INI.

Buzzera - Berita Hiburan Malaysia © 2015. All Rights Reserved. Powered by Blogger
Top