Biodata Profil Izwan Idola Kecil 5




Nama: Muhammad Izwan Bin Ahmad Fairus
Umur: 12 tahun
Asal: Semenyih

Harapan:
Ingin menang dalam program Idola Kecil 5 kerana ingin membantu keluarga. Selain itu, saya ingin memiliki i-Phone.

Idola:
Tomok, Arwah Achik Spin, Justin Bieber

Pencapaian:
Pernah menyertai pertandingan nasyid di Peringkat Negeri, menyertai pertandingan kawad kaki Peringkat Zon dan mendapat tempat ke-3 semasa tahun 6 dalam acara bola baling di Peringkat Daerah.

Untuk Idola Kecil musim 5, sekali lagi Alif Satar atau dikenali sebagai Abang Long di kalangan peserta IK terus kekal sebagai pengacara.

Konsert mingguan diadakan setiap Sabtu, jam 8.30 malam di TV9. Penonton berpeluang melihat gelagat mereka menerusi Idola Kecil Klip Mini yang disiarkan setiap Isnin hingga Jumaat, jam 6.58 petang selama dua minit bermula 5 November lalu. Hip TV yang bersiaran setiap Sabtu jam 10 malam akan turut menyokong IK dengan memaparkan aktiviti peserta. Program lain turut menyokong IK5 ialah Berita Adil dan Nasi Lemak Kopi O.

39 ulasan:

  1. do the best .. suara da sedap .cume kene bersemangt
    bru persembahn mantp ..btw good luck

    BalasPadam
  2. -Izwan , suara Okayy , but kena laa semangat sikit kat atas stage tue , feellingg mauu ada , haha , hOpe dapat tengOk kauu kat final nanty , btw cOmeiy , Izwan dalam haty ada taman , huhux , dO the best , gud luck , :D :saranghae ::

    BalasPadam
  3. izwan awk handsome and awk boleh masuk final.

    BalasPadam
  4. izwan awak hansome nak nombor telefon boleh tak .kalau tak boleh tak apa .tapi awak dengan darling atau wana cute comel juga ok .bye;bye;bye. I LOVE YOU SO MUCH GOOD LUCK

    BalasPadam
  5. izwan awk ni cute la.......nk no tel leh tk?? klau tk leh tk pe lah......suteeee.....

    BalasPadam
  6. alah..... izwan dah terkeluar la ... SEDIH ...
    tapi x ape lah, ben belieber kan ada .! caiy00k3 ben !!! j0m s0kong ben pulak ! hihi
    : D

    BalasPadam
  7. hai izwan awak ambil ayat saya ye dalam hati ada taman dalam taman ada bunga dalam bunga ada sayang dalam sayang ada hati dalam hati ada i dalam i ada love dalam love ada u .saya suka awak handsome macam azzam jugak ye nama saya farah nur qamarina umur saya 11 tahun dalam idola kecil 5 yang saya suka awak dengan beeeeeeeeen so cute kalau nak telefon saya guna nombor telefon saya 0145300268 ok bye nangis saya awak tersingkir.

    BalasPadam
  8. hai izwan..awk ni handsome lah..bleh knl x

    BalasPadam
  9. izwan saye sedih tengok awk tersingkir dlm idola kecil awk ben ngn zul hemsem lahhhhhhhhhhhhhhhhh..... sye suka awkkkkkkkkkk leh x sye nk no tel awk sye nk ckp skit ng awk please sye merayu kt awk sye suka awk forever muahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh awk tel lah sye no 0137604334 ni tel sye awk tel lh sye ble2x msa please jg bagi no ni kt spe2x tau dosa tau................... umurrrrr sye 11 tahun

    BalasPadam
  10. assalam...sye ni nur wafa syahirah...sebenarnyerr....bile pertama kali sye tengok awk kat ik5 ni,,,sye mcm ade hati kat awk...bile sye dah tau awk,,sye pon tengok awk kat youtube 24 jam...semakin lama sye tengok awk kat youtube,semakin tu sye mula mimpi awk ngan terbayang muka awk yang hensem..sye telah pun mengambil gambar awk yg ade di youtube dengan phone sye...awk dapat upsr 1A ye???tahniah...tahun depan sye pulak yg amik upsr...fhm2 jelah berape unur sye?? 0104314745....ni no. phone sye...kalau boleh call mlm ni...???dengan ini,sye suka awk!!!!

    BalasPadam
  11. muke awak hensemla,awak duduk dekat mane?SEMENYIH TU SEBELAH MANE.RINCHING KE.AWAK SEKOLAH DEKAT MANE.AWAK RUMAH SUKAN RUMAH APE.SAYE RUMAH MERAH.KALAU YE,SAME LAH KITE???KALAU BOLEH CALL LAH SKARANG KE ESOK KE...X KESAH..ASLKAN CALL...NI NUR WAFA SYAHIRAH..NO. ADE DIATAS..

    BalasPadam
  12. Salam izwan.....awak memang hensem larrrr.klau awak pkai cap lagi hensem.awak skola kt mane.....awak sudah bepunyr ke...tpi saye pelik larrr knp waktu saye nk tdo mesti ingat wajah awak yg hensem tu...so sweet..i love you...muahhhhhhhhh.

    BalasPadam
  13. salam izwan,awak p.s.r.a.dapat mumtaz x...........awak skola kebangsaan n skola agame jadi pengawas x..........sye minat awk...sye punya banyak lagi kat atas tu..awak skola agame kt mane....rumah sye dkt ngan rumah awak..............oklarrrrrrr byeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.saye peminat no.1 awak................................................sye tergiler gilerrrkan awk!!!!!!!!!!!!!!

    BalasPadam
  14. korang nak cakap tu elok elok sikit dia dah ada gf okey nak minat tu elok elok aku rasa aku lagi cantik dari kau

    BalasPadam
  15. sukeati kiteorang larrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.yg ko nk sebok tu psal...aku nk tgk muke ko skarang...................cantik ke x.??

    BalasPadam
  16. nurul aisyah farhana

    salam , hai izwan , kenapa awak tersingkir .. ? suara awak sedap la .. nak no fon awak bole x ?

    BalasPadam
  17. izwan saya suka kt awak best boyfriend forever ever....................awak very very very handsome
    saya nak ucap
    I LOVE U SO MUCH

    BalasPadam
  18. KALAU AWAK ADA FACEBOOK AT LH SAYA
    INTAN YOURIKO
    GAMBAR BAJU WARNA HIJAU TAU
    AT LH SAYA...AT LH SAYA.....
    SAYA SEDIH AWAK DH TERSINGKIR
    KENAPA AWAK TERSINGKIR?
    AWAK SEMENYIH TU KT NE?

    BalasPadam
  19. TARIKH LAHIR AWAK BILA?

    BalasPadam
  20. Izwan awak ensem tpi awak dah terkeluar cian awak

    BalasPadam
  21. Awak punya tarikh lahir bila bulan berapa???

    BalasPadam
  22. no. telfon saye 01119793774 mieyza...peminat awak...

    BalasPadam
  23. izwaniaassalam izwan, saya sayang awak selamanya. boleh tak saya nak no. telefon awak. kalau tak boleh tak apa.

    BalasPadam
  24. assalam izwan,saya suka sangat tengok awak waktu di pentas idola kecil 5. saya sayang sangat awak. boleh tak saya nak no. telefon awak.wassalam.

    BalasPadam
  25. Dy x ske larr kt korang sume., xyah laa duk pnat lelah nk kjar dy.. 6ty ik6 plok lau ade laki hnsem laen konfem korang akn lupekn dy.. KPD IZWAN., JGN PERNAH SESEKLI KAU TRGODA DGN AYT2 PMPUAN BUAYA NY SUME...INGAT..!!!

    BalasPadam
  26. izwan ksian ko dh kuar kn nk wat cane tk de rezeki kn

    BalasPadam
  27. Izwan, lau laa kao msok final..mesti rmai pmpuan yg plih tuk ske kao dpd si ben tuu..

    BalasPadam
  28. izwan akak suka tengok izwan nyanyi suara yang sedap x same dng orang lain klau akak jadi juri akak x akan singkir kan izwan

    BalasPadam
  29. izwan umur izwan genap 19 tahun jang lupa masuk ke rancangan volkal bukan sekadar rupa janji dng akak.akak nk tengok izwan buat yg terbaik untuk keluarga jng sedih kan mak dan ayah janji dng akak.akak akan tengok sekali izwan belakon buat kali pertama untuk akak ok

    akak akan sayang izwan mcm adik akak sendiri walau pon akak nie anak ke-6 (izwan sudi menjadi adik angkat akak x)

    BalasPadam
  30. Mnew skngan korg kt ben hah? ?? btul kate dy yg kt ats tu, lao izwan msok final comfirm ben dlupakn...jgn mrh yerr wahai pminat2 ben..

    BalasPadam
  31. awk duk kat semenyih belah mana

    BalasPadam
  32. saye duduk kat bandar sunway.....awk kat mana iz

    BalasPadam
  33. saper name gr iz akak nk tau.....sebab akak suka kat iz akak jatuh cinta kat iz ...i love u izwan

    BalasPadam
  34. iz tetap dihatiku .....faham ...iz dah kapel ngan aku 2 tahun la jgn nk berangan yg ko dapat iz sorry sikit dia tu akan jadi suami aku sampai kita org ada ank .....

    BalasPadam
  35. Salam,,,izwan,,,cye minat sngat ngan awk...but cye ni x lh cm diorang...cye cume nx tnye awk skolah mnew..?

    BalasPadam
  36. Saya suka awak...saya suka nyanyian separuh masa awak dlm IK5!!!Teruskan..jangan putus asa

    BalasPadam

 
DISCLAIMER: BUZZERA TIDAK BERTANGGUNGJAWAB TERHADAP SEBARANG KEROSAKAN YANG DI ALAMI PENGGUNA KERANA MENGGUNAKAN MAKLUMAT DALAM LAMAN WEB INI.

Buzzera - Berita Hiburan Malaysia © 2015. All Rights Reserved. Powered by Blogger
Top