Biodata Profil Darling Idola Kecil 5


Nama penuh: Nur Adlyn Massyah Bt Mohammad Shah
Nama panggilan: Darling
Umur: 12 tahun
Asal: Kulim, Kedah

Harapan:
Saya ingin buat yang terbaik untuk menjadi juara Idola Kecil 5.

Idola:
Dato’ Siti Nurhaliza, Shila Amzah, Selena Gomez, Adele, Demi Lovato.

Pencapaian:
Pencapai terbesar saya ialah membuat persembahan di hadapan DYMM Yang di-Pertuan Agong di Dataran Merdeka, Kuala Lumpur. Saya juga boleh berbahasa cina.

Gambar Darling Idola Kecil 5


Gambar Darling Idola Kecil 5
Gambar Darling Idola Kecil 5

60 ulasan:

  1. cantiklah DARLING NI

    BalasPadam
  2. darling saya suka suara awak ....sedap

    BalasPadam
  3. darling saye suke suara n tone awak sbb 1.suara awak sedap 2.tone awak tinggi
    good luck 4 yo sing

    BalasPadam
  4. terbaekk lah darling!suara sedap!saya nak tgok awak,wana,aina,ben,and farah ade kat final okey!saya harap dapat jadi kwan rapat awak okey!good luck darling!

    BalasPadam
  5. and lupe pulak tisya saya nak tgok kat final okey!awak lah darling saya!hehe

    BalasPadam
  6. saya harap awak bleh terima permintaan menjadi rakan awak!

    BalasPadam
  7. awak comel sangat. awak pasti ramai peminat

    BalasPadam
  8. Saya suka suara Darling.Saye harap Darling,Zul,Farra,Wana,Aina,Ben,Tisyia,Marsya dan Izwan dapat masuk Final

    BalasPadam
  9. saya berharap awak ke final dan awak menjadi kawan ok suara dah sedap sama macam ben.good luck; bagi ke final tau ok bye;bye;bye.

    BalasPadam
  10. saya suka awak darling

    BalasPadam
  11. saya rasa wana,darling dan farra dapat masuk ke final

    BalasPadam
  12. saya rasa aina,ben,darling,wana,farra dan zul

    BalasPadam
  13. Darling,awak terlalu cantik LIKE PRINCESS.saya harap awak berjaya dalam I.K.GoOd LuCk FoR YoU...

    BalasPadam
  14. Buat yang terbaik pada malam konsert hingga ke final.

    BalasPadam
  15. hai darling sye peminat awk tau .darling blh minta nombor awk x?

    BalasPadam
  16. Hai darling,saya peminat awk dn sye pnh jmp awk dkt lenggong membuat persembahan dengan upin&ipin


    saya sweet wani

    BalasPadam
  17. assalamualaikum.......NUR ADLYN MAASYAH sye NURHANIS sye ampak
    awk kat KOTA TAMPAN awk cantkikla I LIKE kalau boleh sye nak
    ajak awk datang umah.tu pun kalau da sa pang sye nak wak jadi bff sye boleh boleh boleh.............................

    BalasPadam
  18. darling saya suka awak i like you darling.SAYA SELALU TENGOK AWAK DI IDOLA KECIL.


    SAYA SWEET WANI..........

    BalasPadam
  19. Darling,suara awak merdulah...sudikah awak nak berkawan dengan saya?Sebab saya suka tengok awak nyanyi .

    BalasPadam
  20. DARLING nyanyi tarp sedap, baik BEN ! best giLer ben nyanyi !! BEN BELIBER HIGH CLASZ , DARLING LOW CLASZ !!!

    BOOOOOO1000x !!!
    :-P

    ikhlaz drp -> Peminat Setia Ben(Anafisya,Selang0r)

    BalasPadam
  21. hai nama saya farah nur qamarina dari kuantan saya suka darling awak nak nombor telefon saya 0145300268

    BalasPadam
  22. darling bla awk nk dtang kt jneri......owg kg ska tngok awk...

    BalasPadam
  23. drling smoga msuk final.....Good luck DARLING???????

    BalasPadam
  24. darling gedik !!!

    BalasPadam
  25. assallamuallaikum bagi saya yg megata orang gedik .adalah dia yg gedik jgan kata dekat adik saya faham kalau tk saya akan letak yg awak komen darling gedik tu saya simpan dan beri tahu kepada ayah saya dan darlig adik saya faham.esok saya akan cet dalam internit yg awak comment.

    BalasPadam
  26. hai hari ini tk de orang cpmment darling kesian nya dia.

    BalasPadam
  27. Darling,kau janganlah sedih sangat.Aku sokong kau,peminat setia kau.Kau jangan terpengaruh sangat.Diorang ni cemburu tengok kau sebab kau cantik...kau buat yang terbaik sebab aku tengok I.K malam ni...

    BalasPadam
  28. ha darling kan sedap kita main rogol-rogol brsama sama dalam bilik sebak aku nak jilat burik mu cantik sangat masa kau menari aku asyik tengok jubur kau sedap kalau kita main rogol.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Wei!!!gatal giler!!! BETAPA GATAL!!!!!!!!!!!!!sedar sikit...boleh dpt dosa...

      Padam
    2. Darling jgn layan dia,sbb dia tu gatal

      Padam
    3. Dia tu kwn saye dekat sekolah jgn layan dia.

      Padam
    4. Aiman kau jgn GATAL sangat la.

      Padam
  29. darling cantekkkkkkkkkk nye awk ni buat betul2x tau juara kn tau

    BalasPadam
  30. Slm Darling...blh tk sya nk nombor phone darling...sy ada hal nk beri thu kpada darling...please send your phone numer to my email in facebook

    facebook username:Sky Fan
    email:irfan_kylexxy@yahoo.com

    BalasPadam
  31. Darling..sabar jerr ye??anyway sye peminat awk...good luck...

    BalasPadam
  32. org yg nak main 2 x senonoh ngan darling tu agk2 lah...ingat kepada Allah...ini just sajer2 jerr...dont be angry...

    BalasPadam
  33. u are sweet n cute darling
    i luve u..............

    BalasPadam
  34. Darling buat terbaik tau jangan sia2 kan peminat n keluarga awak. awak kena bertanding ngan ramai lagi suare sedap macam,farra,tisyia n zul k. Good luck Darling!!!!

    BalasPadam
  35. Versatil itu saya!!!

    BalasPadam
  36. hai.darling buat yang terbaik ok..TERBAIK la DARLING..

    BalasPadam
  37. thaniah darling, awak dapat masuk final, saya harap darling juara good luck darling.Versatil itu saya!!!!!!

    BalasPadam
  38. darling awk so cute.. I realy2 like you,. hehehe kn sy da ckap, awklebyh bagoz dry dayana... huhu,,.. darling comeyz larh,, sy minat kt awk.. you are some one my IDOL..

    BalasPadam
  39. darling awak memang hebat

    BalasPadam
  40. i love u...............muahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!

    BalasPadam
  41. Saya alia najwa . Saya teringin nak jumpa awak .saya pun tinggal kat kedah.saya saya sayang awak.boley tak jadi bff saya .saya berumur 11thn .love you .

    BalasPadam
  42. Saya alia najwa .saya ska awk . Saya ska styll awak. Saya dok kat kdh jgk. Saya berumur 11 tahun . Tolong jadi bff saya .sayang awak.

    BalasPadam
  43. Okla tu Darling dapat nomber 2

    BalasPadam
  44. DARLING cantik sangat.macam bidadari syurga.

    BalasPadam
  45. Darling awaklah idola saya foreve 4ever.lagi cooooooollll dari dayana .teeeeeeeeerrrrrrrrbbbbbbbbbaaaaaaaaiiiiiiiiiiikkkkkkkkkkkkk.

    BalasPadam
  46. Walau pun dpt nombor two syukur je lah .bukan senang nak dapat nomor tu.

    BalasPadam
  47. good luck for you darling

    BalasPadam
  48. Darling bak pe mu gedik sangat

    BalasPadam
  49. Darling boleh tak kita bercouple :3

    BalasPadam
  50. Darling boleh tak bagi nombor awak pada saya , sbb saya dah rasa jatuh cinta ngan awak ^_^

    BalasPadam
  51. hai darling...2 hari lepas sy nampak awak depan farmasi dkt dgn bank muamalat di kulim.

    BalasPadam

 
DISCLAIMER: BUZZERA TIDAK BERTANGGUNGJAWAB TERHADAP SEBARANG KEROSAKAN YANG DI ALAMI PENGGUNA KERANA MENGGUNAKAN MAKLUMAT DALAM LAMAN WEB INI.

Buzzera - Berita Hiburan Malaysia © 2015. All Rights Reserved. Powered by Blogger
Top