Biodata Profil Aleza Shadan

Nama: Aleza Shadan
Umur: 38+
Status: Berkahwin
Menetap: Kuala Lumpur
Kerjaya: Pelakon

Anak: Nur Ellisa Haziqah dan Nur Ellyna

Drama: Tuan Rumah Pembantu Rumah, Pada Mu Aku Bersujud, Wang Atau Cinta?, Apam Lemak Manis,Astana Cinta Aleesa,Kerana Terpaksa Aku Relakan,Jiwa,Arus Hidup, drama bersiri Mahligai Kaca, Romeo dan Juliet, Menjinak Ombak, Masihkah Ada Cinta terbitan Suhan Movies (RTM), Slot Cerekarama Lolipop, Wasiat, Cinta Jangan Pergi dan Anugerah Terindah


Petikan Kata Aleza Shadan

“Saya berlakon kerana minat dan pada masa sama mencari rezeki dalam bidang seni. Soal glamor dan populariti jatuh nombor dua atau tiga. Sebab itu, saya tidak kisah pun jika orang cakap nama saya kurang dikenali.

“Apa yang penting, saya masih mendapat kepercayaan produser dan pengarah drama di luar sana yang mempercayai bakat dalam bidang lakonan sampai sekarang.

0 ulasan:

Catat Ulasan

 
DISCLAIMER: BUZZERA TIDAK BERTANGGUNGJAWAB TERHADAP SEBARANG KEROSAKAN YANG DI ALAMI PENGGUNA KERANA MENGGUNAKAN MAKLUMAT DALAM LAMAN WEB INI.

Buzzera - Berita Hiburan Malaysia © 2015. All Rights Reserved. Powered by Blogger
Top