Pelakon Shandy Aulia, mengejutkan peminatnya, apabila berkahwin secara rahsia dengan jejaka bernama David Herbowo, di Bali, pada 12 Disember lalu. Tidak menunggu lama, bintang filem Apa Ertinya Cinta, ini mengadakan sidang media bagi memperkenalkan suaminya itu.

Menurut Shandy, dia bukannya sengaja mahu merahsiakan perkahwinannya.

“Maaf karena beberapa hari ini saya sibuk dan tidak berkesempatan memberikan khabar bahagia. Lagipun saya kepenatan dan perlukan istirahat.


"Pernikahan kami berlangsung di gereja dan hanya dihadiri keluarga dan rakan-rakan terdekat," katanya yang pernah putus cinta dengan Dave Laksono.

Mengimbau perkenalan mereka, Shandy berkata, mereka saling mengenali sekitar tahun lalu, setelah diperkenalkan oleh seorang teman. Selama perkenalan, dia berasa selesa dan serasi bersama David dan nekad untuk hidup bersama.

Namun di sebalik pernikahan mereka, tersebar berita hubungan mereka sebenarnya tidak mendapat restu bapa Shandy. Malah bapanya, Kiemas Yusuf Effendi, juga tidak hadir ketika perkahwinan
mereka berlangsung dan sehingga kini kecewa dengan keputusan Shandy yang membelakangkan orang tuanya. Bagaimanapun, baik Shandy mahupun suaminya, menafikan perkara itu dengan penuh tanda tanya.

“Kalau tanpa izin orang tua itu tidak benar. Permohonan kami pada orang tua ada, diterima atau tidak, tidak boleh dipaksa dan biar Tuhan yang buka jalan, semoga indah pada waktunya,” katanya.

Jelas Shandy, dia juga belum berkesempatan pulang ke rumah keluarganya. Namun sebagai anak, dia akan mengunjungi rumah orang tuanya bersama suaminya itu.

“Ya itu (kunjungan) pasti berlaku. Saya sangat sayang dan menghargai ayah. Hubungan kami sebagai keluarga tidak akan terputus sampai bila-bila," katanya.

0 ulasan:

Catat Ulasan

 
DISCLAIMER: BUZZERA TIDAK BERTANGGUNGJAWAB TERHADAP SEBARANG KEROSAKAN YANG DI ALAMI PENGGUNA KERANA MENGGUNAKAN MAKLUMAT DALAM LAMAN WEB INI.

Buzzera - Berita Hiburan Malaysia © 2015. All Rights Reserved. Powered by Blogger
Top