Program realiti KPOP STAR

KPOP STAR merupakan sebuah program realiti yang mengcungkil bakat untuk menjadi seorang bintang Kpop terkenal dan akan disiarkan di ONE HD,sebuah saluran rangkaian Astro B.yond yang memaparkan program hiburan dan drama Korea.


Program realiti KPOP STAR terbuka kepada semua peserta dari seluruh dunia seperti Eropah, America Selatan, US dan Korea. KPOP STAR akan dijuri oleh barisan juri yang terkenal dan berpengalaman dalam industri muzik Korea seperti artis BoA, Yang Hyun Suk dan J. Y. Park.

BoA merupakan seorang penyanyi yang bernaung dibawah syarikat rakaman terkenal S.M Entertaiment yang menguruskan kerjaya seni kumpulan terkenal seperti Girls Generation, Super Junior, SHINee dan TVXQ. BoA juga digelar dengan gelaran “ Queen of Korean Pop Music”. Manakala Yang Hyun Suk merupakan salah seorang ahli kumpulan terkenal Korea Seo Taiji & Boys. Beliau juga merupakan pemilik dan CEO kepada syarikat rakaman YG Entertainment yang menguruskan artis seperti Big Bang, 2NE1 dan PSY. J.Y.Park juga merupakan seorang penyanyi, penulis lagu, penari, penerbit album dan CEO kepada JYP Entertainment yang menguruskan artis seperti Rain, Wonder Girls, miss A dan 2PM.

Pemenang KPOP STAR akan menerima hadiah wang tunai bernilai KRW300,000,000 bersamaan dengan RM 822,921, kontrak album antarabangsa dan berpeluang menyertai proses latihan untuk menjadi bintang K-pop dengan SM, YG dan JYP Entertainment.

Jika anda peminat setia K-Pop, jom saksikan KPOP STAR yang akan ke udara pada 3 Januari 2012 pada hari Selasa, jam 6.25pm di saluran 393 ONE HD, Astro B.yond.

K-Pop best!

0 ulasan:

Catat Ulasan

 
DISCLAIMER: BUZZERA TIDAK BERTANGGUNGJAWAB TERHADAP SEBARANG KEROSAKAN YANG DI ALAMI PENGGUNA KERANA MENGGUNAKAN MAKLUMAT DALAM LAMAN WEB INI.

Buzzera - Berita Hiburan Malaysia © 2015. All Rights Reserved. Powered by Blogger
Top