linda Linda Hashim

PETALING JAYA: Pelakon Linda Hashim, 27, tidak mahu tuduhan menjalinkan hubungan songsang yang pernah diperkatakan beberapa tahun lalu kembali semula.

Menurut Linda, khabar angin tersebut telah lama tersebar dan menganggap ia hanya fitnah yang tiada bukti dan tidak berasas.

"Khabar angin ini bukan perkara baru, beberapa tahun dulu pun saya sudah dengar tentang perkara ini tapi saya malas ambil peduli.

"Saya pernah jelaskan perkara ini dulu dan bagi saya kalau mereka ingin percaya atau tidak, terpulang.

"Saya tak boleh nak tutup mulut orang untuk bercakap, tapi kalau perkara tersebut tidak benar ia akan senyap sendiri," katanya.

Jelas Linda,gosip tersebut tersebar berkemungkinan berikutan dia tidak pernah digosipkan mempunyai sebarang hubungan istimewa dengan mana-mana lelaki.

Malah menurut Linda, seperti wanita lain, dia turut mempunyai hasrat untuk berkahwin dan mempunyai keluarga.

"Bagi saya gosip itu tak adalah permainan dalam industri ini, apa yang penting kita tahu apa yang kita lakukan.

"Jika bercakap tentang rumah tangga, jauh di sudut hati saya ingin mempunyai keluarga yang sempurna, cuma sekarang tiada calon lagi," katanya yang pernah menyasarkan untuk berkahwin di usia 25 tahun.

Bagaimanapun katanya, dia belum terlalu terdesak untuk itu kerana mempunyai komitmen utama terhadap kerjaya.

"Buat masa sekarang saya lebih suka jalani hidup sekarang dan fokus dengan kerjaya.

"Soal kahwin, Insya-Allah kalau boleh dalam usia 30an nanti," katanya.

Sementara itu, drama Fatimah Juling The Series lakonan Linda bakal keudara pada 27 April ini.

Dia yang memeggang watak Fatimah menganggap cabaran utama adalah untuk menjulingkan mata sambil mengeluarkan air mata.

"Memang agak susah untuk menjulingkan mata lagi pula apabila babak menangis.

"Saya terpaksa julingkan mata sambil mengeluarkan air mata, ia agak susah dan mencabar," ujarnya.

Selain itu, watak komedi tersebut juga sesuatu yang baru bagi pelakon muda ini, kata Linda ini merupakan kali pertama dia membawa watak komedi.

"Selalu bawa watak sirius dan kali ini saya cuba bawa watak komedi. Ia bukan mudah kerana penonton sudah terlalu didedahkan dengan lawak seperti Maharaja Lawak yang sedang berlangsung.

"Jadi mungkin penonton sudah mempunyai satu tahap lawak tersendiri, apa yang saya takutkan apabila lawak yang cuba kita sampaikan jadi seperti lawak bodoh pula," ujarnya yang sentiasa membuat perbincangan sebelum melakunkan sesuatu babak tersebut.

# Selingan Berita Hiburan dan Isu Semasa






0 ulasan:

Catat Ulasan

 
DISCLAIMER: BUZZERA TIDAK BERTANGGUNGJAWAB TERHADAP SEBARANG KEROSAKAN YANG DI ALAMI PENGGUNA KERANA MENGGUNAKAN MAKLUMAT DALAM LAMAN WEB INI.

Buzzera - Berita Hiburan Malaysia © 2015. All Rights Reserved. Powered by Blogger
Top