Tasha Shilla telah memenangi kategori Artis Baru Wanita Popular Anugerah Bintang Popular Berita Harian (ABPBH2011).

Tahniah ye Tasha Shilla.


Pelakon yang mula mengambil perhatian melalu drama Gemilang arahan Kabir Bhatia ini, ada menyimpan hasrat untuk membintangi produksi teater pada tahun ini. Sebelum menceburi bidang lakonan, model dan pelakon ini pernah bekerja sebagai eksekutif kanan jualan di butik mewah Prada.

Tasha Shilla, yang mula berminat dalam lakonan sejak kecil lagi, mengakui bahawa bakat dan kekuatannya adalah dalam lakonan watak antagonis, dan dia kurang dikenali ramai yang apabila dia melakonkan watak baik.

Antara filem lakonan Tasha ialah Ratu The Movie, Klik 3GP, KL Menjerit 1 dan Rock 3, dan drama ataupun telefilem Dottie, Gemilang, Sahara, Panggilan Arwah, Sejundai, Cinta Dalam Botol, Mila Kejar Cinta, Ramadan Terakhir dan slot Samarinda, Bunga April dan Tentang Dhia.

Twitter dan Facebook Tasha Shilla
http://www.facebook.com/TashaShillaRazak
http://twitter.com/TashaShilla

3 ulasan:

  1. Tasha shilla menang ditaja datuk itu memang betul.pelakon baru yg x ramai kenal tetiba menang.bukan kami dengki atau jaki tapi ini hakikat memang tasha di taja datuk.tapi wartawan x akan nak percay yer x?kami kenal sangat dengan tasha,kerja pun satu tempat di prada pavilion..selalu lepak dipavilion merokok dan minum arak dengan orang2 kaya kat satu bar ni.tp bar ni dah tutup sekarang.tp x kisahlah tanya tasha pun dia akan menafikan..biasalah dah jadi artis.

    BalasPadam
  2. Xbaik buat fitnah, rezeki memasing. Xyah nk mempersoalkan rezeki org sgtla. Ke awk ni si tett tu..jeles ek..sedih la hdup kaw

    BalasPadam
  3. yela.x baik fitnah tau.

    BalasPadam

 
DISCLAIMER: BUZZERA TIDAK BERTANGGUNGJAWAB TERHADAP SEBARANG KEROSAKAN YANG DI ALAMI PENGGUNA KERANA MENGGUNAKAN MAKLUMAT DALAM LAMAN WEB INI.

Buzzera - Berita Hiburan Malaysia © 2015. All Rights Reserved. Powered by Blogger
Top