Pengacara Melodi dan pelakon Dira Abu Zahar menafikan bahawa dia adalah pengacara yang didakwa telah meminum peluntur akibat tertekan dan digegaskan ke hospital seperti hangat digossipkan.

Sebaliknya Dira menjelaskan dia telah mengalami tekanan darah rendah dan sakit gastric yang telah menyebabkan dia terpaksa mendapatkan rawatan doktor dengan segera.

Dira menyatakan keadaannya kini semakin pulih dan menganggap apa yang dilaporkan dan diberitahu kepada pihak umum baru-baru ini adalah khabar angin semata-mata serta tidak ada kait-mengait dengan dirinya.

Laporan dari sebuah blog hiburan memberi tahu, bahawa seorang bekas pengacara sebuah rancangan gosip yang bergelar pelakon telah digegaskan ke sebuah hospital kerana khabarnya dia telah mengambil keputusan untuk minum bahan peluntur sebelum tidak sedarkan diri.

Dira Abu Zahar

Seperti mana yang diharapkan blog berkenaan agar berita itu tidak benar, nampaknya pengakuan Dira ini adalah jawapan untuk merungkaikan persoalan bahawa dia bukanlah pengacara yang dimaksudkan itu.

Semoga Dira sentiasa kuat berhadapan dengan situasi seperti ini kerana inilah yang dinamakan rencah hidup di dalam dunia seni hiburan. Semoga Dira cepat sembuh.

~ Murai

0 ulasan:

Catat Ulasan

 
DISCLAIMER: BUZZERA TIDAK BERTANGGUNGJAWAB TERHADAP SEBARANG KEROSAKAN YANG DI ALAMI PENGGUNA KERANA MENGGUNAKAN MAKLUMAT DALAM LAMAN WEB INI.

Buzzera - Berita Hiburan Malaysia © 2015. All Rights Reserved. Powered by Blogger
Top