Barisan Artis Nasional atau BRAN telah ditubuhkan sebagai platform buat penggiat seni membantu kerajaan negeri Perak untuk mempromosikan negeri yang terkenal dengan masakan 'rendang tok' itu.
Persatuan ini di ketuai oleh Dato Ac mizal dan di naungi oleh YB Hamidah.

Barisan Artis Nasional (BRAN)

Menurut Dato AC Mizal selaku pengerusi BRAN, “Idea untuk menubuhkan Barisan Artis Nasional atau BRAN ini adalah salah satu usaha dalam menyokong program-program yang diadakan di negeri Perak bersempena dengan Tahun Melawat Perak 2012. Atas dasar tanggungjawab sebagai duta pelancongan negeri Perak, tidak salah kiranya saya melakukan kerja kebajikan seperti ini".

Tambah Dato Ac Mizal lagi, "Selain memberi sokongan kepada kerajaan negeri Perak , program yang diadakan juga mampu untuk memberi ruang dan peluang kepada ahli pertubuhan menambah pendapatan.

Antara artis yang sudah pun mendaftarkan diri sebagai ahli BRAN ialah, Adlin Aman Ramli, Emelda Rosmila, Andy Flop Poppy, Isma AF, Danny X Factor, Salamiah Hassan, Maya, Linda Rafar dan ramai lagi.

0 ulasan:

Catat Ulasan

 
DISCLAIMER: BUZZERA TIDAK BERTANGGUNGJAWAB TERHADAP SEBARANG KEROSAKAN YANG DI ALAMI PENGGUNA KERANA MENGGUNAKAN MAKLUMAT DALAM LAMAN WEB INI.

Buzzera - Berita Hiburan Malaysia © 2015. All Rights Reserved. Powered by Blogger
Top