Jaclyn Victor, Ning Baizura dan Shila Amzah menang Artis duo/berkumpulan popular dalam Anugerah Bintang Popular Berita Harian (ABPBH2011),8 April 2012 yang diadakan di Arena of Star, Genting Highland, Pahang. Gandingan ini telah berjaya mengatasi 6ixth Sense, , Meet Uncle Hussain/Hazama, Bunkface dan Forteen yang bersaing dalam kategori yang sama.


Gandingan mantap Jaclyn Victor, Ning Baizura dan Shila Amzah dikumpul dalam album 3 Suara keluaran Sony Music.

Ternyata, kehebatan Jac – pemenang Malaysian Idol – Ning Baizura – salah satu diva lagenda negara dan penyanyi bersuara lunak Shila Amzah

Gabungan tiga penyanyi wanita tanahair ini menerima anugerah Duo/Kumpulan Terbaik di Anugerah Planet Muzik 2011 atas usaha mereka dalam album 3 Suara, sementara album tersebut dicalonkan untuk anugerah Album Terbaik.] 3 Suara turut dicalonkan untuk Persembahan Vokal Berkumpulan Terbaik Dalam Lagu, Album Terbaik dan Lagu Pop Terbaik (untuk Beribu Sesalan) di Anugerah Industri Muzik ke-18.

0 ulasan:

Catat Ulasan

 
DISCLAIMER: BUZZERA TIDAK BERTANGGUNGJAWAB TERHADAP SEBARANG KEROSAKAN YANG DI ALAMI PENGGUNA KERANA MENGGUNAKAN MAKLUMAT DALAM LAMAN WEB INI.

Buzzera - Berita Hiburan Malaysia © 2015. All Rights Reserved. Powered by Blogger
Top