Pementasan teater muzikal bertajuk KL Energetik akan diadakan di Panggung Bandaraya Kuala Lumpur
pada 2 hingga 4 Mac 2012 anjuran Dewan Bandaraya Kuala Lumpur (DBKL) yang bekerjasama dengan kerjasama Linda Jasmine Performing Arts Studio.

KL Energetik memaparkan kisah kehidupan remaja yang meminati bidang kesenian dan pada masa sama mahukan cabaran yang lebih hebat serta memutuskan untuk mencuba nasib di ibu kota Kuala Lumpur, sebuah bandar raya yang penuh cabaran dan sentiasa memberikan kejayaan bagi yang berusaha ke arah itu.

Pementasan yang dijadualkan pada jam 8.30 malam ini mensasarkan generasi muda khususnya di Kuala Lumpur, yang mana ia dijayakan sepenuhnya oleh anak didik Linda Jasmine Performing Arts Studio dan artis budaya DBKL.

Di samping itu, sempena meraikan 20 tahun hubungan yang terjalin antara Kuala Lumpur dan Uzbekistan, DBKL juga akan mementaskan persembahan budaya gabungan, yang menampilkan artis popular dari Uzbekistan iaitu Ilhom Farmonoz pada 24 Februari ini.

Persembahan bermula pada jam 8 malam di Panggung Bandaraya Kuala Lumpur.

0 ulasan:

Catat Ulasan

 
DISCLAIMER: BUZZERA TIDAK BERTANGGUNGJAWAB TERHADAP SEBARANG KEROSAKAN YANG DI ALAMI PENGGUNA KERANA MENGGUNAKAN MAKLUMAT DALAM LAMAN WEB INI.

Buzzera - Berita Hiburan Malaysia © 2015. All Rights Reserved. Powered by Blogger
Top