Sesiapa warga Johor yang ingin menjadi pelakon, ada berita baik untuk anda.

Warga Johor berusia antara lima hingga 50 tahun berpeluang menceburi dunia seni dengan menjadi pelakon tambahan dalam filem seram 'Aku Akan Muncul', apabila penggambaran dilakukan di Gunung Ledang dekat sini, September ini.

Pengarah filem, K Roy, 36, berkata filem terbabit akan memulakan penggambaran awal September ini dan mereka kini mencari 150 bakat baru termasuk kanak-kanak hingga golongan dewasa di negeri ini.

Menurutnya, individu terpilih akan diberi latihan kelas lakonan percuma bagi memantapkan lakonan mereka sekali gus memastikan mereka mampu menjiwai watak diberikan kelak.

"Memandangkan cerita itu mengisahkan kehidupan di perkampungan Melayu pada tahun 70-an dan kehidupan moden, pelbagai watak ditawarkan kepada pelakon tambahan termasuk gadis kampung, wira kampung, kanak-kanak, ibu bapa dan kumpulan pelajar.

"Ia menjadi peluang keemasan bagi individu terpilih kerana bakal berlakon bersama artis terkenal seperti Datuk Jalaluddin Hassan, Zaibo, Kuswadinata, Musli Ramli, Cham Raja Lawak, Maimon, Zulkifli, Aida Aris, Aiman Hakim, Izara dan Sheila Mambo," katanya.

Roy berkata, tujuan utama pihaknya memiliki Gunung Ledang kerana ia menjadi lokasi sesuai mampu mengembalikan nostalgia kehidupan pada tahun 70-an selain mempunyai pelbagai tarikan semula jadi dan secara tidak langsung mempromosikan kawasan riadah itu.

Menurutnya, filem seram terbitan RM Vision Film Production itu mengisahkan sumpahan seorang gadis kampung yang cantik dan berlarutan hingga puluhan tahun.

"Untuk keterangan lanjut, orang ramai boleh menghubungi talian 017-7361770 atau 013-2620914," katanya pada sidang akhbar di Pejabat Redfires Film Production di Taman Impian Emas di sini, baru-baru ini.

39 ulasan:

  1. saya Fuad berasal dari tangkak johor...saya berminat kalau saya menjadi pelakon tambahan ne no phone saya 010-4264549

    BalasPadam
  2. sy hatta berasal dr psir gudang....bermnat nk jd plakon tmbhan dlm crita ni....0177551160

    BalasPadam
  3. boleh tak amik saya saya teringin sangat kalau korang berminat nk amik saya sila call no. ini


    0172665068 [saya]
    0132076389[ayah]

    BalasPadam
  4. saya fara farhana bt mohd salleh...11 tahun....call 06-2343181

    BalasPadam
  5. nama sy muhd syuib bin zakaria..umr 18 tahun..sy berminat brlakon dlm filem ini..call 0177218694..asl johor bahru..

    BalasPadam
  6. Nama Saya Mohamad Nor Afizi Bin Osman 20 Tahun... Saye Berminat Dalam Bidang Lakonan.. Dan Saya Berminat |Berlakon Difilem Ini..
    Call Saya 0197700492 Asal Johor Bahru

    BalasPadam
  7. alaa , semua orang johor je ke ?
    orang bangi tak boleh ke ?
    name sye Farah .

    BalasPadam
  8. saya zizanjika ada peluang menjadi pelakon tambahan..ambil la saya..saya akan bantu anda dengan berpuas hati..
    name facebook saya:azizan_zan93@yahoo.com
    number:0177362844

    BalasPadam
  9. askom,,saya nurhisham,saya dri johor bahru,brdekatan dgn impian emas,saya minat dlm bidang pefileman,dan saya igin berlakon dalm filem nda,072380030

    BalasPadam
  10. As salam, saya Syam dari Pontian, Johor. Maaflah terlambat bcoz baru je terbaca 'Aku Akan Muncul' di Gunung Ledang Sept'ni. Sek. menengah dulu pernah gak berlakon sketsa cita 'Hang Tuah & Hang Jebat'. Kalau de pluang nak jugak muncul dalam filem anda. Serius ni,
    Call me now : 010-7005668,
    E-mail : syam3381@gmail.com

    BalasPadam
  11. jika saya di beri peluang untuk menjadi pelakon pasti saya cuba sebaik yang mungkin,jika ada apa-apa,
    call saya di 0129930611
    -saya berasal dari kota tinggi,johor,

    BalasPadam
  12. saya nak jadik pelakon dan minat sgt....
    kalau dapat jadik extra pon dah okay..
    jadik toyol ker dlm citer seram nie okay jugak...
    bleh call 0177663526 -addy-

    BalasPadam
  13. nama saya hafiz berasal dari johor...
    saya dh lame minat nak jadi pelakon ...
    umor 18 . boleh call 0177889113

    BalasPadam
  14. saya Nor Dewi Atika . dari jb . saye berminat dlam bidang lakonan . umur 18 call 0177932235 . sekian!

    BalasPadam
  15. production confirm xde masa nak call, if korg interested baik korang yg call mereka :p

    BalasPadam
  16. kalau sya call sekarang..ada lagi ke..sesinya tu..

    BalasPadam
  17. saya Aira dari taman perling johor bahru.. saya ingin memasuki bidang lakonan ini.. tapi saya berumur 16 tahun (2012) boleh kew???????

    BalasPadam
  18. Saya nurul deyya..
    Saya memang minat dalam bidang lakonan..
    Tapi saya tak tahu mana harus dimulakan..
    So,if nk pakai pelakon tambahan,sila call saya
    0124821805

    BalasPadam
  19. sy berminat..dulu ada la sign agment ngn talent faith qarma setaun..adew dorng panggl tok 3 4 kali jadi plkon tambahan,tp time 2 bz study.. skrng masih berminat..klaw adew kekosongan sy berminat.. 0129713476 aiman =)

    BalasPadam
  20. Saya Fiffy berminat untuk menjadi pelakon tambahan, saya berumur 14 tahun. Ini nombor telefon mama saya 0167325826. Saya amat menyukai bidang lakonan. Saya harap diterima.

    BalasPadam
  21. Assalaimualaikum.. saya berminat untuk menjadi perlakon. berasal dari MUAR,JOHOR. berumur 21 TAHUN. selepas membaca jalan cerita filem ini.. saya berminat utk cuba melakonkan salah satu watak yg disebutkan. saya juga adalah slh sorg Ahli Seni Mempertahankan Diri(SILAT)walaupun saya seorg WANITA dan BERTUDUNG.. Saya tidak kisah watak apa yg akan diberikan.. sekiranya saya diterima boleh hubungi saya ditalian:
    - Telefon: 017-2575951 atau
    - Email: sayapenawinxclub_91@yahoo.com
    Terima Kasih...

    BalasPadam
  22. salam sye pikashila minat gle bidang lakonan ni dri kecil ldi..umor sye 17thun.sye dok kluang,johor...sye xkesah watak ape yg anda beri kt sye..ni number hp sye 0177187952 atau number ayh sye 0197241412..

    BalasPadam
  23. .assalamualaikum .saya syifa' .wanita brtudung berumur 20 tahun .tiada pengalaman berlakon tetapi minat untuk berlakon .duduk di batu pahat johot . 0177099451 .saya harap diterima . :)

    BalasPadam
  24. .dah lama saya ingin brlakon .saya harap sangat saya di terima .........

    BalasPadam
  25. saya tak de pekerjaan..dan saya minat sngat nak berlakon.. kalau diberi peluang untuk sy berlakon..sy trima seadanya,, jadi crew pon ok juga,,call 0175858142 syaiful

    BalasPadam
  26. sya ingin menjadi seorang pelakon ,,, kalau diberi peluang untuk berlakon call sye 014-5032004

    BalasPadam
  27. saya adillah berumur 14 tahun...saya daripada johor..dan saya ingin menjadi seorang pelakon.....saya minat dalam bidang lakonan sila hubungi saya 0107168576...terima kasih...dan saya harap saya dapat berlakon...

    BalasPadam
  28. saya afzan umur 13 tahun ..saya daripada jerantut pahang..dan saya sangat berminat menjadi pelakon sila hubungi saya 0148357723,..saya berharap sangat menjadi pelakon .. terima kasih

    BalasPadam
  29. saya adriana mellisa umur saya 10 thn saye berminat menjadi pelakon apa-apa saja

    BalasPadam
  30. ini no.tel adriana mellisa (0123108926) saye nak sangat walaupun dlm cerita ape-ape je

    BalasPadam
  31. tp bg warga kualau lumpur tk kn xde peluang kot...
    sye hamidin perna berlakon dlam arahan abg sofi jikan..
    jika sye ingin berlakon dlam filem ni blh tak...
    0133882843

    BalasPadam
  32. laa tk an xde pluang tuk org kl kot..
    sye hamidin perna berlakon dlm filem abg sofi jikan..
    so klu sye nk brlakon dlm filem ni..
    blh tk bg pluang....
    0133882843

    BalasPadam
  33. hai askum nama saya lisa,,saya berminat nak berlakon dalm filem ini..jika saya diberi kan peluang kol number saya ok 0192039258

    BalasPadam
  34. Masih ada kekosongan lagi ke? Saya juga berminat _ faizal ahmad 0132626068
    Fb_ en_faizal82@yahoo.com

    BalasPadam
  35. alaaa...knp sume asal johor...sye asal bangi tapi da lame minat bidang lakonan sejak kecik tapy x tercapai....ini no fon saye 0104248741....fb sye yg ini husna_2808@yahoo.com.my...

    BalasPadam
  36. saya erika berasal dari beluran sabah saya ingin menjadi seorang pelakon . saya mempunyai bakat berlakon dalam bahasa indonesia .. nhe no fon saya 01129878985 ..

    BalasPadam
  37. Nama : isza wanie
    umur : 21 tahun
    asal :sarawak
    tempat tinggal : sekarang menetap d kulai
    n0.hp :019-7174200

    --->> sy brminat untuk berlakon .. klau sy d pilih .. sy akan mlkukan sebaik mungkin .. tak kisah watak apa-apa pon .. sy on je :)sy mmng berminat sngt untuk berlakon ..

    BalasPadam
  38. Assalammualaikum,saya nak jugak berlakon.no sy 0127863540

    BalasPadam
  39. Sya berumur 24 tahun,asal muar,kalau ada job pelakon extra boleh call sy tak 0127863540.saya baru tau yg offer ni dah lama,tapi kalau ada job,sy nak boleh?0127863540 boleh cal,sms,wassap.0137526365 pun boleh jugak.

    BalasPadam

 
DISCLAIMER: BUZZERA TIDAK BERTANGGUNGJAWAB TERHADAP SEBARANG KEROSAKAN YANG DI ALAMI PENGGUNA KERANA MENGGUNAKAN MAKLUMAT DALAM LAMAN WEB INI.

Buzzera - Berita Hiburan Malaysia © 2015. All Rights Reserved. Powered by Blogger
Top