Luar Kotak Production akan akan mementaskan teater berjudul Culik dari 6 hingga 8 Julai 2012, jam 8.30 malam di Stor Teater Dewan Bahasa & Pustaka (DBP), Kuala Lumpur.

Penulis skripnya, Abdul Walid Ali berkata idea untuk menghasilkan skrip ini tercetus apabila menyaksikan kejadian culik yang berleluasa dalam masyarakat sekarang.


Sinopsis Teater Culik

Culik mengisahkan kehilangan seorang pelajar perempuan berusia 13 tahun, Puteri yang diculik ketika sedang pulang ke rumah. Penculiknya cuba mendapatkan wang tebusan daripada bapa Puteri, tetapi bapanya enggan membayar wang tebusan.

Puteri kemudian tinggal bersama penculik itu dan akhirnya ibu Puteri yang membayar wang tebusan yang diminta penculik.

Bayaran masuk untuk menonton adalah secara sumbangan sebanyak RM15. Sebarang pertanyaan boleh dibuat dengan menghubungi 019-2561869 (Walid) atau menerusi e-mel abdulwalidali@gmail.com.

Culik dibintangi tiga pelakon iaitu Sri Putri Mayangsari (Puteri), Hakimi Amin (Jai) dan Fathi Shafie (Mat) dan akan dipentaskan selama sejam.

0 ulasan:

Catat Ulasan

 
DISCLAIMER: BUZZERA TIDAK BERTANGGUNGJAWAB TERHADAP SEBARANG KEROSAKAN YANG DI ALAMI PENGGUNA KERANA MENGGUNAKAN MAKLUMAT DALAM LAMAN WEB INI.

Buzzera - Berita Hiburan Malaysia © 2015. All Rights Reserved. Powered by Blogger
Top