Sofia Vergara, pelakon dari Columbia telah berjaya tersenarai sebagai aktres televisyen yang mendapat pendapatan paling lumayan dalam senarai Forbes. Vergara telah memperolehi pendapatan sejumlah RM59.9 juta dalam tempoh setahun.

Sofia Vergara

Pendapatan Vergara diperolehi daripada peranannya sebagai bintang utama sitkom popular 'Modern Family' yang telah berjaya menambat hati penonton bangsa Hispanic dan juga Amerika.

Sofia Vergara mendapat pendapatan sampingan dengan memiliki butik pakaian sendiri, iaitu Sofia yang boleh didapati di kedai Kmart, di samping menjadi model bagi banyak jenama terkenal seperti Cover Girl, Pepsi dan Burger King. Dengan berada di tangga pertama dalam senarai Forbes telah membolehkannya mengatasi Kim Kardashian yang memperoleh pendapatan sebanyak RM56.8 juta, hampir keseluruhan pendapatannya diperoleh menerusi siri rancangan realiti 'Keeping Up With The Kardashians'.

0 ulasan:

Catat Ulasan

 
DISCLAIMER: BUZZERA TIDAK BERTANGGUNGJAWAB TERHADAP SEBARANG KEROSAKAN YANG DI ALAMI PENGGUNA KERANA MENGGUNAKAN MAKLUMAT DALAM LAMAN WEB INI.

Buzzera - Berita Hiburan Malaysia © 2015. All Rights Reserved. Powered by Blogger
Top