Sinopsis Pengawal Hatiku

Liza teruja untuk bekerja di ibu kota apabila kawan baiknya, Nita berjaya mendapatkan pekerjaan untuknya. Bapa Liza, Pak Dollah pada awalnya berat hati ingin membenarkan Liza berjauhan dengannya. Namun setelah dipujuk oleh Liza dan kasihan terhadapnya Pak Dollah akhirnya bersetuju. Harapan Liza meleset setelah diberitahu oleh Nita yang dia akan bekerja sebagai pengawal keselamatan. Liza terpaksa bersetuju kerana malu mahu pulang ke kampung.

Sebenarnya Nita mempunyai strategi kerana sudah 3 tahun dia tidak dapat pulang berhari raya. Kali ini dia akan meminta Liza bertugas supaya dia dapat bercuti. Liza terpaksa akur dan ditugaskan untuk mengawal sebuah banglo milik ahli perniagaan sehari sebelum raya sehingga raya ketiga.

Malam raya itu Liza meraung kesedihan ketika berbual dengan ayahnya. Tiba-tiba Liza terdengar bunyi yang mencurigakan dan mendapati ada dua orang perompak pecah masuk. Apakah yang akan berlaku seterusnya?

Pelakon: Tasha Shilla, Noorkhiriah, Shahrizal Jaszle, Dato’ Rahim Razali, Zain Saidin, Fahrin Ahmad, Hairi Safwan

Pengarah: Murali Abdullah

Penulis Skrip: Wan Mahani Wan Hassan

CEREKARAMA RAMADAN: Pengawal Hatiku, 11 Ogos, 10.00 mlm– 12.00 tghmlm

0 ulasan:

Catat Ulasan

 
DISCLAIMER: BUZZERA TIDAK BERTANGGUNGJAWAB TERHADAP SEBARANG KEROSAKAN YANG DI ALAMI PENGGUNA KERANA MENGGUNAKAN MAKLUMAT DALAM LAMAN WEB INI.

Buzzera - Berita Hiburan Malaysia © 2015. All Rights Reserved. Powered by Blogger
Top