Episod Akhir Dejavu Di Kinabalu

Drama bersiri Dejavu Di Kinabalu sedang hangat disiarkan menerusi slot Akasia setiap Isnin hingga Khamis, jam 7 malam semakin mendekati kemuncaknya. Pasti ramai yang tertanya-tanya apakah kesudahan yang akan berlaku di penghujung kisah percintaan Nadira.

Dejavu Di Kinabalu

Adakah Nadira akan meneruskan hubungan bersama Ammar, lelaki yang mengajarnya erti sebenar kasih dan cinta ataupun pulang ke pangkuan Bazli iaitu lelaki yang banyak berkorban untuknya?

Bagi menghargai penonton setia drama bersiri ini, kini mereka diberi kuasa menentukan siapakah pilihan cinta hati Nadira di penghujung drama bersiri ini.

Mereka boleh mengundi A untuk watak Ammar atau B untuk watak Bazli menerusi mesej pesanan ringkas (SMS) dengan menaip: DejavuA atau B dan hantar ke 33399 bermula 16 Julai ini jam malam sehingga 26 Julai jam 8 malam.

Penonton boleh mengetahui keputusan undian ini dengan menonton episod akhir drama bersiri ini pada 2 Ogos. Setiap SMS dikenakan caj 50 sen.

0 ulasan:

Catat Ulasan

 
DISCLAIMER: BUZZERA TIDAK BERTANGGUNGJAWAB TERHADAP SEBARANG KEROSAKAN YANG DI ALAMI PENGGUNA KERANA MENGGUNAKAN MAKLUMAT DALAM LAMAN WEB INI.

Buzzera - Berita Hiburan Malaysia © 2015. All Rights Reserved. Powered by Blogger
Top